ЗАРАДИЛИ 100.000 ЕВРА ОД ОВОГ ПРОЈЕКТА: Луна и Марко озбиљно ПРОФИТИРАЛИ од бизниса и ту не планирају да стану
Пре 3 године су га започели и цвета из дана у дан
Брачни пар Луна Ђогани и Марко Миљковић у 2022. години од своја два заједничка Јутјуб канала зарадили су вртоглавих 100.000 евра. Они су захваљујући овој суми оборили сопствени прошлогодишњи рекорд, те тако задржали и додатно учврстили позицију најплаћенијих јутјубера на домаћој сцени.
Луна и Марко су свој први Јутјуб канал отворили почетком августа 2020. и до сада су на њему имали преко 75 милиона прегледа, што је за чак 24 милиона прегледа више него прошле године, када су у ово време имали "само" 51 милион прегледа. Ипак, поред овог канала, њих двоје су у међувремену направили још један заједнички канал на Јутјубу, на којем постављају краће клипове, и то најчешће оне на којима је њихова ћерка.
ПОЗНАТО КО ЋЕ ЗАМЕНИТИ МИЛАНА: Од понедељка стиже НОВИ ВОДИТЕЉ ЗАДРУГЕ - Душица, Дарко и Ивана добијају ПОЈАЧАЊЕ?!
ПРОМЕЊЕН ТОК РИЈАЛИТИЈА! Продукција није имала избора, УКИНУТА ЕМИСИЈА - све ће бити другачије?!
АЛЕКС ТРУДНА СА ЦАРЕМ?! Откривена поверљива информација о њеном ДРУГОМ СТАЊУ: "Рекла сам јој да пази"
Они су и овде успели да привуку велики број својих фанова, па на њему већ имају преко 25 милиона прегледа. Када се бројке са ова два канала саберу, долази се до чак 100 милиона прегледа. Они су на тај начин иза себе оставили бројне друге инфлуенсере, који су канале на овој платформи имали и много дуже него Луна и Марко.
Као што је познато, зарада од Јутјуба у просеку износи од 800 до 1.000 евра на милион прегледа, те се простом рачуницом долази до износа од преко 100.000 евра, колико су Луна и Марко зарадили током ове године, што их је аутоматски сврстало у сам врх по заради на овим просторима.
Марко је својевремено говорио како он и његова супруга зарађују од Јутјуба.
- Зарађује се као и у сваком другом послу. Колико се трудите, толико ћете зарадити. Зарада на Јутјубу зависи од много фактора - од прегледа, али и од старосног узраста оних који вас гледају. Ако вас, на пример, гледа млађа популација, мање ћете зарадити него ако вас гледа старија популација, која зарађује - испричао је Миљковић и објаснио да Јутјуб има алгоритам који препознаје карактеристике оног ко гледа канал, као и да ли та особа купује на интернету.
- Алгоритам све препозна и на основу тога вам даје мању или већу зараду, а зараде се за, на пример, милион прегледа крећу од 200 до 2.000 евра месечно. То зависи и од месеца у години. На пример, прегледи су више плаћени крајем године него, на пример, у јануару или фебруару. Осим прегледа, људи зарађују и преко спонзорстава, а зараде од тога могу бити фиксне или регулисане на други начин, како је већ дефинисано у уговору - рекао нам је тада Марко.
- Видим да има људи у Србији који добро зарађују од тога. То се види на њиховим каналима и по томе шта све купују, где путују, шта раде... - завршио је Миљковић.
Уколико желите да сазнате још најсвежијих вести о учесницима ријалитија "Задруга", можете их пронаћи на ОВОМ линку.