4.000 незапослених младих добило знање за лакше запослење!
Coca-cola подршка младима!
Овогодишњи циклус програма Coca-Cola подршка младима, завршава се тродневном едукацијом младих из Београда у Научно-технолошком парку Београд. Више од 70 младих из главног града током три дана има прилику да учи о успешној комуникацији, пословној администрацији, управљању пројектима, припреми пословних планова, као и томе како да лакше дођу до жељеног посла.
Од почетка реализације пројекта укупно је у 19 општина и градова широм наше земље организована 71 радионица. Чак 4000 незапослених младих прошло је ове две године кроз едукацију, њих скоро 2000 присутно је било на радионицама, док је више од 2000 прошло online едукацију.
Никако не радите ово за празнике!
„Међу младима сам препознала велику жељу за усавршавањем, што је веома охрабрујуће. На радионицама имају прилику да се сусретну са знањима која немају прилику да стекну током свог формалног образовања. Овде имају прилику и да из прве руке чују драгоцене информације које ће им сутра олакшати процес запослења и изградње каријере. Зато сам и сама данас овде, да им на један другачији начин приближим своје радно искуство, као и да одговорим на сва њихова питања. Захваљујем се и осталим партнерима који су испричали своје приче о личном и професионално усавршавању јер је битно да сви препознамо важност улагања у младе“, истакла је Неда Ђокић, директорка продаје, Coca-Cola ХБЦ Србија и Црна Гора.
На завршној едукацији са младима су своје зњање поделили запослени у компанији, али и Александар Радукин, суоснивач Homepage дигиталне агенције, Немања Свјетличић, директор Сајма спорта и Тамара Станчев, маркетинг експерт компаније Mercator С. Они су представили своје дугогодишње пословно искуство како би младима на што бољи начин приближили пословно окружење.
„Имајући у виду да смо свесни да су млади стуб даљег развоја друштва, са великим ентзијазмом се придружујемо иницијативама у којима су они у средишту пажње. Управо зато смо се одазвали позиву Coca-Cole ХБЦ Србија и поделили своја искуства и наставићемо да у партнерству са Министарством омладине и спорта улажемо у развој младих. Искористили смо прилику да их током конференције мотивишемо и инспиришемо да буду храбри, проактивни и да сами граде свој професионални пут“, закључио је директор Сајма спорта, Немања Свјетличић.
Едукативне радионице за незапослене младе између 18 и 30 година одржане у оквиру националног програма Coca-Cola подршка младима, организоване су у сарадњи са Министарством за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, Националном службом за запошљавање и НАЛЕД-ом. Програм су, током двогодишњег периода, водили сертификовани стручњаци са великим искуством, као и менаџери компаније. Све информације о програму Coca-Cola подршка младима можете пронаћи на www.coca-colamladima.rs