ХИТЛЕР ЈЕ ИМАО ПРВЕ СТАРЛЕТЕ Продавале су се НАЦИСТИМА за НОВАЦ И СЛАВУ, а радиле су и ОВЕ ГАДНЕ СТВАРИ
Зачеци старлетизма вуку корене још из нацистичке Немачке.
Како су амерички филмови били забрањени у нацистичкој Немачкој, требало је створити нови садржај с јаком пропагандом. Зато су Адолф Хитлер и Јозеф Гебелс су путем Универсум Филм-Актиен Gesellschaft (УФА) запослили бројне глумице.
С осам година се из Енглеске преселила у Немачку. Док је радила као професионална плесачица запазили су је филмски агенти и ангажовали за улоге у немом филму. Након што је постала звезда, путовала је по целом свету и снимала на француском, немачком и енглеском. Лилиан се 1933. одселила у САД са жељом да започне холивудску каријеру. Након две године покушавања и малих улога, вратила се у Берлин где јој успех био гарантован. Као знак захвалности за оданост Трећем рајху, добила је луксузни аутомобил, дом и гомилу новца као зараду за укупно 12 филмова у којима је глумила. Лилиан је била главна звезда бројних немачких мјузикала које је Хитлер обожавао. Ипак, 1942. је напустила Немачку и вратила се у САД.
Годину дана пре него што су нацисти преузели контролу над УФА-ом, Сибил је потписала петогодишњи уговор са том продукцијом. Нажалост, Гебелс није био њен обожавалац јер је била тиха и повучена. Њена тамна коса и оштре црте лица нису деловале превише аријевски, па је добијала само споредне и безначајне улоге, или пак оне проблематичних ликова попут шпијуна и љубавница. Ипак, 1943. је добила улогу свог живота у Титанику. Продукција је имала пуно проблема и након што су потрошени милиони долара, Гебелс је одлучио да се филм никад неће приказивати у немачким биоскопима. Сибил тако никада није имала прилику да докаже свој глумачки таленат, а била је заробљена неповољним уговором. На крају су је критиковали јер није напустила земљу којом су владали нацисти, а живот је скончала самоубиством.
Била је угледна глумица из Прага, а потписала је уговор с УФА-ом за свој први немачки филм Барцароле 1935. Нудили су јој и холивудске улоге, али је одлучила да остане у Немачкој. Била је верена за Густава Фролиха, славног глумца који се развео од своје жене Јеврејке како би могао да настави своју глумачку каријеру. Пар је прихватио нацистичке идеале како би напредовао у каријери, а Гебелс је био опседнут Лидом, па су убрзо почели и прељубничку аферу. Није потребно истицати колико јој је статус његове љубавнице помогао у каријери - позивана је на све аудиције и брзо се обогатила. Наравно, њихов однос је прекинуо Хитлер, депортујући Линду у Праг.
У једном од најпропаганднијих филмова "Их клаге ан" (Оптужујем) је глумила управо Хејдмари Hathejer. Тумачила је жену која је имала мултипла склерозу и која жели да се отрује и тако оконча муке. Циљ је био створити легитимитет за нацистичку идеју о убијању људи с оштећењима.
Имала је срећу да буде удата за Вита Харлана, омиљеног Гебелсовог редитеља. Постала је миљеница нације глумећи чедне жене, а њен аријевски изглед је био идеалан за пропаганду. Многи је сматрају кривом за смрт милиона Јевереја, јер је 1940. године глумила у једном од првих антисемитских филмова "Јус Suss", у којојем њен лик силује Јевреј. Наравно све је био део пропаганде.
Код нацистичких девојака треба обавезно поменути и Кристину Содербаум, која је поред славе окусила и многе гадне ствари старлетизма у нацистичкој Немачкој.
На почетку своје глумачке каријере, Кристина се удала за Веита Харлана, једног од омиљених Гебелсових режисера, што је наравно допринело стварању велике каријере. Увек је глумила улоге узорних немачких жена – скромних, пожртвовних и сентименталних па је убрзо постала миљеница нације. Обожавали су је због “baby фаце- а” и типичног аријевског изгледа.
Године 1940. глумила је у филму “Јус Suss”, једном од првих антисемитских филмова. У филму је силује Јевреј, а она чини самоубиство. Филм је покренуо ватромет реакција те није случајно што су Хитлер и Гебелс планирали пустити филм недуго што су најавили свој план слања Јевреја у радне логоре. Због тога су Кристину често сматрали индиректно одговорном за милионе умрлих у холокаусту.