ИЂДИГИТАЛ НА 53. МИДЕМУ у Кану у оквиру "ГЛОБАЛ ИНДИЕ ВОИЦЕС" панела
На панелу који је организовао Мерлин, глобално тело за лиценцирање садржаја, учествовала је и Каори Матсуда (Спаце Shower Networks, Јапан), као и Yoel Кенан (Африцори, South Африца). Панел модератор је био Wesley A'Harrah (Hyper Оранге, УС)
Један од директора ИЂДигитал-а Бојан Мусулин учествовао је на панелу Мидема, једног од најрелевантнијих догађаја глобалне музицке индустрије, који се одржава у Кану. Мусулин је говорио о томе како музичке компаније у данасње време еволуирају у новој дигиталној економији, а посетиоцима Мидема приближио како функционисе музичка индустрија на Балкану и Адриатиц регији.
На панелу који је организовао Мерлин, глобално тело за лиценцирање садржаја, учествовала је и Каори Матсуда (Спаце Shower Networks, Јапан), као и Yoel Кенан (Африцори, South Африца). Панел модератор је био Wesley A'Harrah (Hyper Оранге, УС)
Као највеци дигитални дистрибутер са ових простора, који послује у оквиру Унитед Медиа, представник ИЂДигитал изнео је импресивне детаље о свом пословању као и пут компаније од видео продукције, преко издавачке куће до дигиталне дистрибуције, музицког ТВ канала и апликације.
Посебан фокус панела су биле дигиталне платформе за online слушање музике и како је streaming променио музички бизнис.
„Из месеца у месец приметан је раст конзумације музике на платформама као сто су Spotify, Деезер и Apple Мусиц као и улазак ових платформи на тржиста у развоју као сто су Балкан, Азија, Јузна Америка и Африка. Месечни раст слусаности на новим тржистима је и до 25%“
Имајуци у виду бројне изазове са којима су суоцени издавачи и извођачи музике, Мусулин је навео циме све модерне компаније као ИЂДигитал морају да се баве да би оствариле позитивно пословање:
„У трзиштима која се развију као сто је наше, морате вишеструко да се потрудите у односу на рецимо америчко тржиште, које је вец просло кроз дигиталну трансформацију. Прилагођавање жељама и потребама корисника, као и флексибилност у бизнис моделу и проналажење нових пословних прилика је императивно за опстанак у садашњем систему. За нас је то значило развијање неколико различитих и повезаних бизниса као сто су продукција, издаваштво и маркетинг - како би сами себи дали неопходну видљивост“, рекао је представник ИЂДигитал-а у Кану.
ИЂДигитал је цланица Унитед Медиа. Мидем је један од најрелевантнијих догађаја глобалне музицке индустрије који окупља висе хиљада издаваца, дистрибутера, стартапа, мусиц executive лицности као и извођаца из свих делова света који се одрзава сваке године у Кану.