ЗАШТО САТОВИ НА РЕКЛАМИ УВЕК ПОКАЗУЈУ ИСТО ВРЕМЕ? Разлог је изненађујућ!
Ово вам сигурно није пало на памет
Без обзира на марку сата, аутора рекламе или плаката, модела часовника, сви ће вам показати исто – 10 часова и 10 минута.
Имала је дивну везу, а онда је на ФОТКИ УГЛЕДАЛА нешто што јој је РАЗНЕЛО СРЦЕ: Један детаљ одао неверног дечка (ВИДЕО)
НИЈЕ СКРАЋЕНИЦА! Често узвикујете "ПУ" када вам нешто смрди, а да ли знате шта то заправо значи?
НИЈЕ ЗА ОНЕ СА ОСЕТЉИВИМ СТОМАКОМ - Ово је "КРАЉ ПЧЕЛА!" Никад га НИСУ УЈЕЛЕ, а сваки дан су ХИЉАДЕ на њему
Два експеримента спроведена 2017. организована су у намери да се открије шта је то тако специфично у 10 сати и 10 минута, па је управо овај тајминг постао "дифолт" опција за све оглашиваче сатова у свету.
У првом експерименту, истраживачи су тестирали хипотезу да ће сат који показује 10 сати и 10 минута изазивати пријатне доживљаје, па самим тим и повећати вероватноћу куповине у односу на сат који рецимо показује 11 сати и 30 минута или 8 часова и 20 минута. Они су, такође, очекивали како ће казаљке које показују 8 сати и 20 минута имати супротан ефекат, односно изазивати неугодне доживљаје и смањивати вероватноћу куповине.
У другом експерименту настојали су да провере да одређени положаји казаљки сата заиста изазивају одговарајуће емоције. Добијени резултати потврђују већину постављених хипотеза. Потврђено је како је 10 сати и 10 минута заиста повезано са угодним доживљајем и намјером куповине, јер испитанике подсећа на срећног смајлија. С друге стране, положај 8 сати и 20 минута подсећа испитаника на тужног смајлија, али не доводи до непријатног доживљаја и смањења вероватноће куповине као што је претпостављено.
Испитаницима су биле приказане и серије фотографија од 20 различитих сатова с истим белим позадинама случајним редоследом. Водили су бригу о томе да испитаници буду наивни, односно да приликом процена свиђања и вероватноће куповине сата не буду свесни положаја казаљки и њиховог могућег утицаја, што су накнадно и проверили анкетним упитником.