Сигурно сте се питали ЗАШТО семафори имају СВЕТЛА баш у црвеној, зеленој и жутој боји - ово је ОДГОВОР
Уместо жуте некада је била...
Први семафори на свету биле су гасне светиљке постављене код Вестминстерске палате у Лондону 1868. године. Њима се управљало ручно, а били су активни само ноћу.
ПОСЛАСТИЦА ЗА МУШКАРЦЕ: Ако одговорите на ова питања, можете имати ПУН ФРИЖИДЕР ПИВА
Први семафори на струју уведени су у Детроиту у САД-у 1912. године. Полицајац Лестер Вајр служио се кутијом са светлима у две боје (црвено за стани и зелено за крени) и звонцем којим је упозоравао пешаке када ће се изменити.
До увођења треће боје дошло је 1920, такође у САД-у.
Полицајац Вилијам Потс увео је трећу боју – ћилибарску, коју је касније заменила жута.
ПОКЛОН ЗА КРАЈ ШКОЛОВАЊА: Милијардер отплатио студентски дуг целој генерацији - позлиће вам од СУМЕ
Црвена светлост има најдужу таласну дужину, што значи да се мање распршује него друге боје. Црвена је боја, дакле, изабрана јер највише привлачи пажњу.
Зелена је боја првобитно на железницама употребљавана као знак за опрез, док је бела означавала "крени".
Индонезија шаље 50 полицајаца на мршављење - због ВИШКА КИЛОГРАМА не могу ЕФИКАСНО да РАДЕ
Ипак, бела је укинута када се испоставило да је возачи могу помешати са уличним светиљкама. Жута је коначно прихваћена као знак за опрез јер је приметљивија од зелене, али није толико изражена као црвена.