Стратегија успеха Конора Мекгрегора: Ирац подигао узбуђење на виши ниво уз најпопуларније игре на срећу
Цонор МцГрегор је један од најпознатијих MMA бораца на свету, а уз то је и успешан бизнисмен
Он је бивши UFC првак у две категорије, перолака и лака, а уједно је и први борац у историји UFC-a који је истовремено држао титуле у две различите тежинске категорије.
Осим тога, важи за једног од најплаћенијих спортиста на свету. Према проценама Форбеса, 2021. године био је најплаћенији, зарадивши око 180 милиона долара. Велики део те зараде долази не само од борби, већ и од његових пословних подухвата, посебно бренда вискија Пропер Но. Twelve, који је основао 2018. године. Такође, има и своју линију одеће под називом Аугуст МцГрегор, а често инвестира у различите пословне подухвате. Има и значајне спонзорске уговоре са брендовима као што су Реебок и Беатс by Дре.
Цонор МцГрегор није само спортиста, већ и успешан предузетник и глобална икона, што му омогућава да стално привлачи пажњу јавности, што је свакако и искористио и упловио у свет забаве са брендом Parimatch, којег промовише широм света.
Све већи број светски познатих личности повезује се с водећим брендовима из индустрије спортског клађења, што додатно наглашава њихову посвећеност ширењу забаве. Таква партнерства омогућавају познатим личностима да додатно развију своје каријере.
На крају, ове кампање су више од обичне промоције – оне представљају спој страсти према спорту и иновативним начинима ангажовања публике, при чему личности из света спорта и забаве користе свој утицај како би додатно ојачале свој имиџ и створиле дубљу повезаност са својим пратиоцима.