Weekend Медиа Фестивал део легендарног Монопол-а
Weekend Медиа Фестивал део легендарног Монопол-а!
Weekend Медиа Фестивал, највећи комуникацијски фестивал у региону добио је своју картицу у хрватском издању омиљене породичне друштвене игре Монопол. У стварању хрватског издања ове легендарне игре, коју од 1935. године игра више од милијарду људи у 114 земаља света, учествовали су хрватски грађани дајући своје предлоге шта би волели видети на плочи за играње. Тако је међу већим хрватским градовима и острвима, популарним културним знаменитостима и природним лепотама, своје место добила и картица с Weekend Медиа Фестивалом.
- Развеселила ме информација да се Weekend нашао у Монопол-у. То нам само потврђује оно што одувек знамо: Weekend је фестивал који се не пропушта - изјавио је Томо Рицов, директор фестивала.
Велико је ово признање за фестивал који се одржава већ 12. годину за редом, а који доноси најновије трендове и изазове који нас очекују у комуникацијској индустрији. Осим што је незаобилазан догађај, не само међу бројним стручњацима из комуникацијске и маркетиншке бранше, Weekend је добио и нову генерацију посетилаца и постао незаобилазан део дружења уз Монопол.
- Weekend већ толико дуго постоји да имамо и нову генерација посетилаца. Број клинаца који посећују фестивал сваке је године све већи па ми је нормално да деца наших пријатеља и сарадника, као и наши клинци, знају за Weekend и прате што се догађа. Био сам одушевљен када је Нина, кћерка нашег продуцента с којом иначе размењујемо Dylan Дог-ове, послала слику картица Монопол-а с Weekendom. А и ја сам као дете с татом и братом направио нашу верзију Монопол-а који је постао хит у кварту у коме сам одрастао. Овиме свих 11 досадашњих Weekend Медиа Фестивала добијају неко сасвим ново значење - истакао је Борис Ковачек, извршни директор и продуцент фестивала.
Најбољи Weekend у години одржаће се од 19. до 22. септембра у Ровињу. На 12. Weekend Медиа Фестивалу очекује се рекордан број посетилаца, занимљиви панели, атрактивни предавачи и најбоља забава током сва три дана фестивала. Новост је и Weekend пакет који омогућава резервацију смештаја и котизацију. Уз то, сви маркетингаши своје радове могу пријавити на осми по реду BalCannes, а најбоље дигиталне радове представиће најважнија регионална дигитална награда - СоМо Борац.
За више информација пратите wekendmediafestival.com.