НИЈЕ СЛУЧАЈНОСТ! Ево зашто сатови на реклами увек показују исто време!
Истраживања доказују!
Без обзира на марку сата, аутора рекламе или плаката, модела часовника, сви ће вам показати исто - 10 часова и 10 минута
Два експеримента спроведена 2017. организована су у намери да се открије шта је то тако специфично у 10 сати и 10 минута, па је управо овај тајминг постао "дифолт" опција за све оглашиваче сатова у свету.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/04/27/oko.jpg?itok=fZ7WmidE)
ШТА ЗНАЧИ КАДА ВАМ "ИГРА" ОКО - веровања кажу ЈЕДНО, а медицина сасвим друго
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/03/14/brada.jpg?itok=QugZi2au)
СНИМАК МУШКАРЦА КОЈИ СЕ БРИЈЕ погледан преко 60.000 пута: "ЈА НЕ МОГУ ДА ПРЕСТАНЕМ ДА СЕ СМЕЈЕМ..."
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/06/21/profimedia-0133779389.jpg?itok=1y5icYNs)
САЊАТЕ ДА ПАДАТЕ: Психолог ОТКРИВА, ево шта ЗНАЧИ када сањате НАГУ особу или неку ЖИВОТИЊУ
У првом експерименту, истраживачи су тестирали хипотезу да ће сат који показује 10 сати и 10 минута изазивати пријатне доживљаје, па самим тим и повећати вероватноћу куповине у односу на сат који рецимо показује 11 сати и 30 минута или 8 часова и 20 минута. Они су, такође, очекивали како ће казаљке које показују 8 сати и 20 минута имати супротан ефекат, односно изазивати неугодне доживљаје и смањивати вероватноћу куповине.
У другом експерименту настојали су да провере да одређени положаји казаљки сата заиста изазивају одговарајуће емоције. Добијени резултати потврђују већину постављених хипотеза. Потврђено је како је 10 сати и 10 минута заиста повезано са угодним доживљајем и намјером куповине, јер испитанике подсећа на срећног смајлија. С друге стране, положај 8 сати и 20 минута подсећа испитаника на тужног смајлија, али не доводи до непријатног доживљаја и смањења вероватноће куповине као што је претпостављено.
Испитаницима су биле приказане и серије фотографија од 20 различитих сатова с истим белим позадинама случајним редоследом. Водили су бригу о томе да испитаници буду наивни, односно да приликом процена свиђања и вероватноће куповине сата не буду свесни положаја казаљки и њиховог могућег утицаја, што су накнадно и проверили анкетним упитником.