ДЕЦА у СКУПИМ КРПИЦАМА...Ко је за то крив?
Поремећен систем вредности или не?
Чак и ако имате новца, размислите има ли смисла да деци купујете скупе маркиране ствари. Притом, школе нам све више личе на модне писте него на образовне установе. Ко је за то крив?
7 СУПЕРМОЋИ које смо имали као бебе, а онда их изгубили када смо одрасли
Већ годинама многи стручњаци јавно коментаришу да данашња омладина има поремећен систем вредности. Све материјализују, а у прилог томе говори и чињеница да се деца у школи данас такмиче у томе ко има бољи телефон или скупље патике. Поједине школе чак више личе на модне писте него на образовне установе захваљујући родитељима који деци од малих ногу купују скупе брендиране ствари, које они једва чекају да покажу другарима. У разговору са психологом и саветником за родитеље, шта ће деци скупе маркиране крпице кад се квалитетни одевни комади могу наћи и у обичним радњама, он је рекао:
- Претпостављам да је родитељима који деци купују такве ствари врло важно да и сами носе гардеробу познатих брендова, па то онда преносе и на децу. То може бити њихов начин представљања себе у бољем светлу у својој социјалној средини или начин да докажу свој финансијски статус и престиж. Нажалост, врло често они и своју личност почну да вреднују на основу банковног рачуна.
Да ли су МИТ или ИСТИНА? Популарни начини међу женама за ПОКРЕТАЊЕ ТРУДНОЋЕ!
БЕЗУСЛОВНА ЉУБАВ: Зашто волимо наше МАМЕ?
Уколико родитељ не инсистира на маркама, већ акценат ставља на квалитет ако се купује само неопходна одећа или обућа, онда ће и деца, кад постану мало зрелија, приликом куповине пре свега гледати корисност одевног предмета. Међутим, ако се пак истиче позната марка која се купује, онда је то потреба и жеља родитеља да се прикаже пред породицом и пријатељима.
- Такве особе углавном и друге вреднују на основу финансијског статуса и гардеробе коју носе. Исте вредности усваја и њихово дете, које онда има тенденцију да у окружењу својих вршњака тежи да остави утисак да је бољи од њих. Исто тако, на основу одеће процењује и своју личну вредност, па ако носи добар брендиран одевни комад, онда се осећа да вреди више као личност и обрнуто.
САВЕТ ОД ВЕЛИКЕ КОРИСТИ: Маме, овом реченицом можете смирити БАШ СВАКО ДЕТЕ!
Децу учите да скрену пажњу у друштву на себе спонтаношћу у комуникацији и тенденцијом да буду фер према другима. То су универзалне вредности које ће с временом, како деца постају зрелија, бити много више цењене него марке које носе.