Почињу интерактивне представе и трибина у оквиру пројекта "Време је за породицу"
Бранд Schauma покреће пројекат са фокусом на јачању породичних веза
У петак и суботу, 09. и 10. фебруара ове године, са почетком у 19х у Установи Културе Пароброд, очекују вас интерактивне представе, које ће вас подсетити на важност комуникације између чланова породице и функционална решења која учвршћују породичне везе. Поред тога, 12. фебруара у 19х у УК Пароброд биће одржана и интерактивна трибина на исту тему. Поменуте представе и трибина одржаће се у оквиру пројекта „Време је за породицу“ који је покренуо бренд Schauma компаније Хенкел.
- Као бренд који већ више од 80 година брине о сваком члану породице и инспирише их да уживају у заједничким тренуцима и стварају најлепше успомене, којих ће се радо сећати целог живота, Schauma препознаје значај породичних веза и важност комуникације за ојачавање истих. Стога, веома смо поносни што реализујемо један овакав пројекат који је значајан за све нас, као и друштво у целини - изјавила је Марија Спасић, бренд менаџер.
- Ми у Хенкелу верујемо да је породица стуб друштва и да пружа снажан темељ за развој здраве личности. Управо из тог разлога одлучили смо се да реализујемо један овакав пројекат, који нас подсећа на значај комуникације између чланова породице у разрешавању проблема и бољем узајамном разумевању - изјавила је Милица Шљиванчанин, директорка маркетинга компаније Хенкел.
Представе „Три П.“ ауторке Миње Филиповић и „Исповести“ ауторке Снежане Ненадовић на сликовит начин представљају најчешће породичне проблеме у различитим фазама одрастања, те показују да су поштовање, поверење и подршка, кључне вредности које сви треба да негујемо како бисмо имали здраву породицу. Поред тога, у представама се показује да је креирање позитивног система вредности код деце од велике важности како би били усмерени на прави пут. У трибини „Колико разумемо себе у релацији са децом?“, Исидора Трифуновић ће својим умећем покушати да одговори на питање како емоције обликују односе и како их препознавати и превазилазити у реалним ситуацијама са најближима.