Адријана Лима је поново ВИКТОРИЈИН АНЂЕО! Нове фотографије ЗБУНИЛЕ све - "Зашто је КРИЈУ?" (ФОТО)
Манекенка је поново заштитно лице бренда.
Адријана Лима је један од најпопуларнијих "Викторијиних анђела". Она је ову титулу носила од 1999. до 2008. године и од свих лепотица које су носиле крила најдуже је била "анђео".
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/03/29/irina.jpg?itok=QJA02C5s)
Девојке формирају редове на естетским клиникама! Српска тиктокерка Ирина УГРАДИЛА СИЛИКОНЕ - УСЛЕДИО ПАКАО, а ово је њен мотив
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/04/05/rerna.jpg?itok=c_OjKwJ8)
Мама из Новог Пазара показала ТРИК за чишћење рерне! Направите сами ДОМАЋЕ СРЕДСТВО, састојке већ имате код куће
Петнаест година касније – она се вратила!
Бразилска манекенка је заштитно лице нове кампање за парфем Heavenly.
Нова парфемска вода садржи ноте воћа и белог цвећа – фрезије, лотоса и јасмина. Остале ноте су мошус, кремаста сандаловина и бурбонска ванила. Heavenly колекција такође укључује парфемску воду Heavenly Дреам Ангел, мирис који има ноте нектара малине, кристала амбера и мошуса. У кампањи коју је снимио фотограф Sølve Sundsbø, Лима је обучена у прозрачну жуту хаљину.
"Част је што се глобална икона вратила као лице наше нове кампање парфемске воде Heavenly. Адријана није само вољени део породице бренда, већ она такође обухвата суштину која овај мирис чини омиљеним. Као и увек, Адријанина заносна енергија на снимању ове кампање одвела је гламурозан и блистав осећај овог мириса на следећи ниво и једва чекамо да га поделимо са свима", рекла је Трејси Делеу, потпредседница креативног сектора за "Victoria's Сецрет".
Међутим, оно што је збунило све је, то што је прелепа манекенка сакривена у жутом тилу, па се само наговештава њено лице, али и тело.
Иначе, "скривање тела" су такође многи повезали са вишком килограма који је манекенка добила током другом стања. Медији су масовно делили негативне коментаре на рачун њеног изгледа који су се низали на друштвеним мрежама.
Ови коментари нажалост нису изостали ни када је нова кампања у питању.
"Она се не види", "Ово није Лима него њен наговештај", "Каква пропуштена прилика да је прикажу у пуном сјају"... коментаришу они којима никад није доста славне лепотице.