Тако фина Пателина у центру пажње: Представљена два нова укуса Пателина паштета
Тако фина Пателина, која је прављена од најквалитетнијих састојака, била је домаћин дружења са представницима медија и инфлуенсерима.
У прелепом амбијенту Риверсиде Поол Ville, у Сремским Карловцима, са погледом на Дунав, званице су имале прилику да из прве руке сазнају све о новим рецептурама и укусима Пателина паштета.
Створене за најфинији ужитак целе породице, нове рецептуре Пателина паштета, добиле су прилику да заблистају пред окупљеним гостима, са богатим избором тако финих укуса. Нове Пателина паштете пријале су свима јер, осим што су тако фине и ароматичне, у својим рецептурама не садрже конзерванс и појачиваче ароме. Живински укуси су и без глутена, док су Пателине од туне идеалне за пост. На самом догађају представљена су и два потпуно нова укуса - Пателина пилећа паштета са зачинским биљем и Пателина туна томато, која су се придружила Пателина породици.
- Иза нас је јако захтеван пројекат, на којем смо интензивно радили готово две године, а како бисмо данас могли да са вама и нашим потрошачима уживамо у новим рецептима и укусима Пателина паштета. Поносно стојимо иза нових производа, до којих смо дошли ослушкујући потребе потрошача. Унапредили смо постојеће, развили потпуно нове живинске производе прављене од филеа и батака и задржали препознатљиве укусе, а ту пре свега мислим на наше паштете од туне. И ту нисмо стали. Урадили смо и нов дизајн производа, који је увелико препознатљив на полицама, а као круна рада од априла је актуелна кампања која је представила нову комуникациону платформу - Тако фина, Пателина - изјавио је бренд менаџер компаније Неопланта, Душан Вранић.
- Захваљујући посвећеном раду наших колега, Пателина већ сада, недуго након лансирања, има значајну позицију на свим тржиштима на којима се продаје. Задовољни смо реакцијом наших потрошача, који посебно добро реагују на наше нове рецептуре, али и на саму кампању. Очекујемо да ће и два нова производа наћи своје место на тржишту и на адекватан начин употпунити укусну понуду једног од Неоплантиних најпрепознатљивијих брендова - рекла је ПР компаније Неопланта, Јелена Каназир.
У такмичарском делу, који је компанија Неопланта припремила за своје госте, медији и инфлуенсери надметали су се у слагању укуса паштета Пателина са воћем, поврћем и зачинским биљем. Као најкреативнији гастро зналац издвојила се Весна Бјелић, уредница Телеграф Бизниса, која је однела убедљиву победу и освојила брендирани електрични тротинет. За победу је одабрала посебну тактику, на дасци је слагала наизглед неспојиве укусе.
- Трудила сам се да спојим на први поглед неспојиво – воћке из краја одакле сам, попут боровница и нове паштете коју раније нисам пробала. Допала ми се комбинација воћа, багета и ћуреће и туна Пателине. Слагање боја ми је било посебно занимљиво, а јестиво цвеће ми је омиљена декорација. Диња је дошла као сунце, да оплемени тањир - рекла је победница Пателина кулинарског изазова.
Дружење у Сремским Карловцима употпуњено је дегустацијом свих Пателина укуса у којима су уживали окупљени представници медија и инфлуенсери, заједно са представницима компаније Неопланта.