ВЕЖБАЊЕ НИКАД НИЈЕ БИЛО ЗАБАВНИЈЕ: Сазнајте све о предностима FitPass - а!
Прилагођено свачијим потребама.
У данашње време поприлично је тешко ускладити велики број обавеза са редовним тренирањем или бар повременом рекреацијом. По први пут Србија је добила компанију која је нашла адекватан начин да помири ужурбан начин живота са редовним тренирањем за пристојну суму новца, приступачну свачијем џепу. FitPass је једини програм захваљујући коме љубитељи спорта више не зависе од чланарине у искључиво једној теретани, већ имају могућност да на основну једне месечне претплате добију приступ у преко 500 рекреативних објеката широм Србије. Огњен Радић, суоснивач и директор FitPass-a, је са својим тимом креирао јединствену платформу посвећену рекреацији и спорту која је за само две године успела да се пробије и на друга Европска тржишта.
Које су главне предности FitPass чланарине у односу на понуде осталих спортских објеката у Србији?
Једна месечна чланска картица омогућава приступ једном спортском објекту, док FitPass картица пружа појединцу улаз у преко 500 спортских објеката по цени једне месечне чланарине. У склопу FitPass система налазе се најбоље теретане, базени, фитнес и плесни центри, као и многи други спортски објекти који ће одговарати различитим потребама свакога. Другим речима, за релативно малу суму новца сваки члан има приступ мноштву различитих објеката од тренинга у теретани до уживања крај базена. Поред могућности која се пружа физичким лицима, FitPass је креирао посебну услугу и за компаније које брину о својим запосленима и њиховом здрављу, као и посебне пакете.
ЗА 4 НЕДЕЉЕ ТОТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА: Вежбе које ТОПЕ МАСНЕ НАСЛАГЕ! (ВИДЕО)
Поред Београда, као територије на којој се бизнис првобитно и развијао, да ли је FitPass подједнако заступљен и у другим градовима широм Србије?
Поред Београда, Ниша, Новог Сада и Крагујевца, успешно смо да проширили пословање на још 9 градова у Србији. Обзиром да компанија постоји скоро две године, сматрам да смо постигли одличну покривеност у већим градовима Србије и обухватили све најпознатије објекте у категорији спорта и рекреације. Свакако, ширење мреже и планови су тек пред нама, како на овим просторима, тако и на територији Европских земаља.
Обзиром да сте за кратко време, тачније две године, успели да изградите успешну компанију која је данас присутна на чак три тржишта, да ли постоји рецепт за успех?
Успех је релативан појам. Мислим да је данас најбитније наћи нишу тј. област пословања која није покривена. Било би претенциозно рећи да смо креирали иновативан систем, али смо нашли начин да већ постојеће услужне области објединимо у једну целину и пружимо корисницима квалитетну услугу. Верујем да смо са FitPass-om управо то постигли и пружили љубитељима рекреације разноврсну спортску понуду.
Ако изузмемо основну делатност вашег пословања, да ли подржавате још неке спортске активности и манифестације?
Верујем да је Србија, поред већ прослављених спортиста, земља талентованих рекреативаца са великим потенцијалом. Управо из тог разлога сматрам да свако ко поседује минималну могућност да припомогне, допринесе или подржи област спорта, то треба и да уради. FitPass се труди да, како кроз самосталну организацију, тако и кроз подршку постојећим пројектима, увек буде активан и присутан на различитим манифестацијама посвећеним спорту. Такође, трудимо се да будемо одговорни и према локалној заједници, те тежимо ка томе да у што већој мери припомогнемо и хуманитарним активностима широм Србије. У протеклом периоду имали смо то задовољство да будемо део многобројних дешавања, али ако бих помињао нека њих, то би били ПХД Белграде Опен 2016, ФитАвантура, Делхаизе Спортски Дан, Белграде Business Рун, Дани Подршке Деци Без Родитељског Старања, ЕСТИЕМ Дани спорта и многа друга.
Рекли сте нам да тренутно послујете на просторима Србије, Италије и Турске, да ли планирате ширење на још нека тржишта?
Трудимо се, претпостављамо као и већина послодаваца, да нам квалитет буде изнад квантитета. Тренутно, још увек радимо на ширењу понуде у Италији и Турској, јер смо за релативно кратак период прешли границе наше земље, а такав подухват је од нас захтевао велику посвећеност и фокусираност на егзактне циљеве. Не волим много унапред да причам, али могу вам открити мали део наших планова, а то је да нам у блиској будућности предстоји ширење на Хрватско и Македонско тржиште.
Да ли ви лично успевате да издвојите време за рекреацију и посетите спортке објекте које нудите вашим клијентима? Посматрате ли то као лични тренинг или евентуално начин да из прве руке тестирате квалитет своје понуде?
Верујем да је сваки власних ресторана пробао храну из свог менија пре него што је пласирао гостима. Мислим да је то најбољи одговор на постављено питање, без обзира на врсту професије. Обично се каже „Не треба мешати посао и задовољство“, али у мом случају је то добитна комбинација. Задовољство ми је да слободно време посветим тренингу и опуштању у различитим рекреативним центрима, а уједно ми је посао да у тим моментима, макар крајичком ока, анализирам услугу која ми је пружена као појединцу.