SRAMOTA U BEOGRADU! Majstor ženi naplatio 12.000 dinara za otpušenu slavinu
Sve je teže naći dobrog majstora. Koliko puta ste čuli ovu rečenicu?
Ako se odlučite da pozovete masjtora preko oglasa, pazite se ima dosta prevaranata, znaju kada dođu na vaš poziv da za mali kvar naplate visoku cifru.
TAJANSTVENA ŽIVOTINJA U BEOGRADU! Skoro je nemoguće videti je, a sad se pojavio snimak (VIDEO)
BEOGRAD POBEĐUJE! Vakcinisano skoro 60 odsto građana - evo koliko je još potrebno da bi se ispunio prvi cilj
"ODVRATNI INSEKTI NAM OPSEDAJU DOMOVE" : Beograđani u panici zbog invazije OVIH BUBA! Stručnjaci dali odgovor
Iako sami kažu da imaju posla preko glave, sada imaju prostora da postavljaju i uslove, pa čak i ako dobro ne odrade posao znaju dobro da naplate, sto nažalost korisnici osete po svom novčaniku.
Neki majstori znaju da prvo naplate svoj dolazak, pa da tek onda ustanove o kakvom se kvaru radi i ako i urade popravku, naplate papreno.
Na primeru ovog majstora vidimo da je naplatio svoj dolazak i ventil koji je odvrnuo, cifra je da vam se zavrti u glavi. Očigledno je žena bila sama u kući, ne razume se baš najbolje u kvarove i majstor je iskoristio taj momenat da joj napiše račun, a bogami i cifru.
Zato ljudi pribegavaju onoj staroj dobroj navici, pozovati komšiju ili prijatelja da pitaju da li imaju dobrog majstora da preporuče i naravno da nije mnogo skup.
Postoji mogućnost da u skorije vreme usvoje Zakona o zaštiti potrošača. Prvi put da sami potrošači budu zastićeni od prevare.
Prema ovom Zakonu o zaštiti potrošača uvodi se važna novina kada je u pitanju naplaćivanje usluga majstora.
To znači da će ubuduće majstori morati da obaveste mušterije kada cena njihovih usluga iznosi više od 5.000 dinara i moraju dobiti pisanu saglasnost da mušterija pristaje na to.
Te usluge će se odnostiti na majstore poput vodoinstalatera, keramičara, molera, zidara, kao i kozmetičara, frizera, mehaničara i mogih drugih.