СРАМОТА У БЕОГРАДУ! Мајстор жени наплатио 12.000 динара за отпушену славину
Све је теже наћи доброг мајстора. Колико пута сте чули ову реченицу?
Ако се одлучите да позовете масјтора преко огласа, пазите се има доста превараната, знају када дођу на ваш позив да за мали квар наплате високу цифру.
ТАЈАНСТВЕНА ЖИВОТИЊА У БЕОГРАДУ! Скоро је немогуће видети је, а сад се појавио снимак (ВИДЕО)
БЕОГРАД ПОБЕЂУЈЕ! Вакцинисано скоро 60 одсто грађана - ево колико је још потребно да би се испунио први циљ
"ОДВРАТНИ ИНСЕКТИ НАМ ОПСЕДАЈУ ДОМОВЕ" : Београђани у паници због инвазије ОВИХ БУБА! Стручњаци дали одговор
Иако сами кажу да имају посла преко главе, сада имају простора да постављају и услове, па чак и ако добро не одраде посао знају добро да наплате, сто нажалост корисници осете по свом новчанику.
Неки мајстори знају да прво наплате свој долазак, па да тек онда установе о каквом се квару ради и ако и ураде поправку, наплате папрено.
На примеру овог мајстора видимо да је наплатио свој долазак и вентил који је одврнуо, цифра је да вам се заврти у глави. Очигледно је жена била сама у кући, не разуме се баш најбоље у кварове и мајстор је искористио тај моменат да јој напише рачун, а богами и цифру.
Зато људи прибегавају оној старој доброј навици, позовати комшију или пријатеља да питају да ли имају доброг мајстора да препоруче и наравно да није много скуп.
Постоји могућност да у скорије време усвоје Закона о заштити потрошача. Први пут да сами потрошачи буду застићени од преваре.
Према овом Закону о заштити потрошача уводи се важна новина када је у питању наплаћивање услуга мајстора.
То значи да ће убудуће мајстори морати да обавесте муштерије када цена њихових услуга износи више од 5.000 динара и морају добити писану сагласност да муштерија пристаје на то.
Те услуге ће се одностити на мајсторе попут водоинсталатера, керамичара, молера, зидара, као и козметичара, фризера, механичара и могих других.