GDE I KAKO DA SE ŽALITE UKOLIKO STE DOŽIVELI NEPRIJATNOST U GSP-u? Evo kako da podnesete primedbu i potražite rešenje
Poslodavci tvrde da su mnoge primedbe neosnovane, međutim ima slučajeva suspenzija, pa čak i otkaza.
Građani pojedine vozače opisuju kao bahate, žalbe gotovo svakodnevno stižu Gradskom saobraćajnom preduzeću. Svaka se proverava, postoje kamere u vozilu, a kada je putnik u pravu, dobije i obaveštenje o ishodu disciplinskog postupka.
Ima suspendovanih vozača i otkaza, iako se većina prijava odnosi na kolege u privatnom sektoru, pa ih tamo i - prosleđuju.
Na sajtu JKP "Naplata prevozne usluge" postoji aplikacija za prijave, a sadržaj je dostupan organizatorima.
Utisak pojedinih putnika gradskog prevoza je da su strani vozači nekada ljubazniji od domaćih.
Na mnoge adrese se mogu poslati prijave, ali putnici ne ostavljaju tačne podatke. Za naglo kočenje i brzu vožnju primedbe se uglavnom odbacuju. Savet je da umesto što gledaju u telefon, putnici osmatraju saobraćaj, a i autobusi voze sporije od presečnih 12 kilometara na sat, koliko se kreće tramvaj.
Svaka prijava se proverava i upozorenje je prevozniku jer je bezbednost svih na prvom mestu.
Izvor: Srbija Danas/RTS