ГДЕ И КАКО ДА СЕ ЖАЛИТЕ УКОЛИКО СТЕ ДОЖИВЕЛИ НЕПРИЈАТНОСТ У ГСП-у? Ево како да поднесете примедбу и потражите решење
Послодавци тврде да су многе примедбе неосноване, међутим има случајева суспензија, па чак и отказа.
Грађани поједине возаче описују као бахате, жалбе готово свакодневно стижу Градском саобраћајном предузећу. Свака се проверава, постоје камере у возилу, а када је путник у праву, добије и обавештење о исходу дисциплинског поступка.
Има суспендованих возача и отказа, иако се већина пријава односи на колеге у приватном сектору, па их тамо и - прослеђују.
На сајту ЈКП "Наплата превозне услуге" постоји апликација за пријаве, а садржај је доступан организаторима.
Утисак појединих путника градског превоза је да су страни возачи некада љубазнији од домаћих.
На многе адресе се могу послати пријаве, али путници не остављају тачне податке. За нагло кочење и брзу вожњу примедбе се углавном одбацују. Савет је да уместо што гледају у телефон, путници осматрају саобраћај, а и аутобуси возе спорије од пресечних 12 километара на сат, колико се креће трамвај.
Свака пријава се проверава и упозорење је превознику јер је безбедност свих на првом месту.
Извор: Србија Данас/РТС