Oglas za prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izdavanje u zakup pijačne opreme
Oglas za prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izdavanje u zakup pijačne opreme –TEZGI, RASHLADNIH VITRINA (TEZGI SA RASHLADNIM UREĐAJEM), RASHLADNIH KOMORA, BOKSOVA, RAMOVA
Komisija za dodelu poslovnog prostora JKP „Gradske pijace“ Beograd je, na osnovu članova 4-19. Pravilnika o izdavanju u zakup pijačnog poslovnog prostora br. 4729/4 od 31.07.2019. godine, na 58. redovnoj sednici, održanoj dana 23.04.2021. godine donela Odluku broj 2825/1 da raspiše:
O G L A S ZA PRIKUPLjANjE ZATVORENIH PISMENIH PONUDA ZA IZDAVANjE U ZAKUP PIJAČNE OPREME –TEZGI, RASHLADNIH VITRINA (TEZGI SA RASHLADNIM UREĐAJEM), RASHLADNIH KOMORA, BOKSOVA, RAMOVA
Predmet ovog oglasa je sledeća pijačna oprema:
1. Pijačna oprema koja je namenjena za izdavanje fizičkim licima, privrednim društvima i
preduzetnicima – STR, opredeljena je za prodaju poljoprivredno prehrambenih proizvoda i
prehrambenih proizvoda zanatskih radnji i domaće radinosti;
2. Pijačna oprema koja je namenjena za izdavanje fizičkim licima, privrednim društvima i
preduzetnicima – SZR, opredeljena je za prodaju industrijsko neprehrambenih proizvoda i
neprehrambenih proizvoda zanatskih radnji i domaće radinosti;
3. Pijačna oprema koja je namenjena za izdavanje individualnim poljoprivrednim proizvođačima -
IPP, opredeljena je za prodaju voća i povrća, mleka i mlečnih proizvoda, jaja, suvomesnatih proizvoda,
klane živine i meda;
4. Rashladne vitrine i komore - namenjene su za izdavanje kao magacinski i prodajni prostor sa
rashladnim sistemom.
Pravo učešća na oglasu za STR i SZR pijačnu opremu imaju: fizička lica, privredna društva i preduzetnici.
Pre zaključenja ugovora o davanju na korišćenje – zakupa STR I SZR pijačne opreme, izabrani ponuđač je dužan da uplati na račun Preduzeća iznos od tri ponuđene mesečne zakupnine. Po isteku 3 meseca, ponuđena cena zakupa plaća se mesečno.
Pravo učešća na oglasu za IPP pijačnu opremu imaju lica koja se bave individualnom poljoprivrednom proizvodnjom:
- voća i povrća
- mleka i mlečnih proizvoda
- jaja
- suvomesnatih proizvoda
- klane živine
- meda.
Rezervacija IPP pijačne opreme plaća se tromesečno.
Ukoliko podnosilac ponude, kojem je kao najpovoljnijem ponuđaču odlukom nadležne Komisije dodeljena pijačna oprema po oglasu, ne uplati potreban iznos u ostavljenom roku (osam dana od dana konačnosti odluke), smatra se da je odustao od ponude i u tom slučaju pijačna oprema se dodeljuje sledećem najpovoljnijem ponuđaču ako nije povezano lice u skladu sa zakonom.
Na oglasu ne mogu učestvovati pravna, fizička lica i preduzetnici koji imaju neizmirene i dospele finansijske obaveze prema Preduzeću po osnovu zakupa ili drugih troškova, koji proizilaze iz ranije zaključenih ugovora na dan objavljivanja oglasa ili su svojim postupcima prekršili Ugovor o zakupu pijačne opreme, Odluku o pijacama i Pijačni red.
Ponuđena cena zakupa pijačne opreme važi za ugovoreni period, kao i za period u slučaju obnavljanja ugovora i ista će se primenjivati sve dok ponuđena cena ne dostigne nivo cene pijačne opreme prema važećem Cenovniku pijačnih usluga.
Učesnici oglasa su u obavezi da uplate depozit za ozbiljnost ponude za svaku podnetu ponudu u iznosu od 10% od ponuđene mesečne zakupnine za pijačnu opremu, na tekući račun broj: 205-39344-08, poziv na broj: 429-202.
Dokaz o uplati OBAVEZNO dostaviti uz ponudu, u protivnom ponuda će se smatrati nepotpunom i neće se razmatrati.
Odluku o najpovoljnijem ponuđaču Komisija će doneti najkasnije u roku od 8 dana po isteku roka za podnošenje prijave za oglas. Kriterijum za odabir najpovoljnijeg ponuđača biće najviša ponuđena cena zakupa, uz ispunjenost prethodno navedenih uslova.
Ukoliko kao najpovoljniji ponuđač za STR i SZR pijačnu opremu bude izabrano fizičko lice potrebno je da u roku od 30 dana od dana konačnosti odluke o dodeli pijačne opreme nadležnoj Službi Preduzeća dostavi dokaz o registraciji delatnosti u skladu sa Zakonom o privrednim društvima.
Prijava za STR i SZR pijačnu opremu treba da sadrži:
- Popunjen obrazac ponude (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Gradske
pijace“);
- Potvrdu kojom se dokazuje da ponuđač nema dugovanja prema JKP „Gradske pijace“ (potvrdu izdaje Preduzeće, po zahtevu koji možete preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs );
- Dokaz o uplati depozita za ozbiljnost ponude;
- Za privredna društva: dokaz o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa (fotokopija Rešenja ili Izvoda iz APR), fotokopiju kartona deponovanih potpisa radi identifikacije potpisa, punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave;
- Za preduzetnike: dokaz o upisu radnje u registar kod nadležnog organa (fotokopija Rešenja ili Izvoda iz APR), fotokopiju kartona deponovanih potpisa radi identifikacije potpisa; fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu; potpisanu izjavu o saglasnosti za korišćenje ličnih podataka koja se može preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Gradske pijace“; punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave;
- Za fizička lica: fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu; potpisanu izjavu o saglasnosti za korišćenje ličnih podataka koja se može preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Gradske pijace“.
Prijava za IPP pijačnu opremu treba da sadrži:
- Popunjen obrazac ponude (može se preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Gradske pijace“);
- Potvrdu kojom se dokazuje da ponuđač nema dugovanja prema JKP „Gradske pijace“ (potvrdu izdaje Preduzeće, po zahtevu koji možete preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs );
- Dokaz o uplati depozita za ozbiljnost ponude;
- Fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu; potpisanu izjavu o saglasnosti za korišćenje ličnih podataka koja se može preuzeti na sajtu www.bgpijace.rs ili lično na pisarnici JKP „Gradske pijace“;
- Fotokopiju Rešenja Uprave za trezor o upisu poljoprivrednog gazdinstva u RPG, ili fotokopiju potvrde Uprave za trezor o aktivnom statusu poljoprivrednog gazdinstva;
- Za prodaju jaja: Fotokopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat za držanje i uzgoj životinja – farma živine (koke nosilje - proizvodnja konzumnih jaja) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat, već prodaje po ovlašćenju, potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili fotokopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji, i fotokopiju rešenja o odobrenju objekta.
- Za prodaju mlečnih proizvoda: Fotokopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da objekat (prostorije) u domaćinstvu za obradu i preradu mleka (proizvodnja: sir i kajmak) ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat, već prodaje po ovlašćenju, potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili fotokopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji, i fotokopiju rešenja o odobrenju objekta.
- Za prodaju suvomesnatih proizvoda: Fotokopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat, već prodaje po ovlašćenju, potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili fotokopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji, i fotokopiju rešenja o odobrenju objekta.
- Za prodaju klane živine: Fotokopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta - klanice koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj. Ukoliko zakupac nema svoj objekat, već prodaje po ovlašćenju, potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili fotokopiju ugovora o poslovnotehničkoj saradnji, i fotokopiju rešenja o odobrenju objekta.
- Za prodaju meda: Fotokopiju Rešenja Uprave za veterinu kojim se utvrđuje da proizvodi potiču iz objekta koji ispunjava propisane veterinarsko – sanitarne uslove i da je objektu dodeljen veterinarski kontrolni broj; dokaz o članstvu u registrovanom udruženju ili društvu pčelara. Ukoliko zakupac nema svoj objekat, već prodaje po ovlašćenju, potrebno je da dostavi overeno ovlašćenje vlasnika objekta o korišćenju istog ili fotokopiju ugovora o poslovno-tehničkoj saradnji, i fotokopiju rešenja o odobrenju objekta.
- Za prodajna mesta na pijaci cveća „TC Krnjača“ obavezno dostaviti i fotokopiju saobraćajne dozvole uz fotokopiju Rešenja Uprave za trezor o upisu poljoprivrednog gazdinstva u RPG, ili fotokopiju potvrde Uprave za trezor o aktivnom statusu poljoprivrednog gazdinstva.
Obrasci ponude pravnih lica i preduzetnika moraju biti potpisane od strane ovlašćenih lica i overene pečatom, a fizičkih lica potpisane od strane ponuđača. Obrazac ponude mora da sadrži kontakt telefon ponuđača.
Ukoliko ponuda ne sadrži sve napred navedene elemente smatraće se nepotpunom i ista se neće razmatrati.
Rok za podnošenje ponuda je 07.05.2021. godine, do 09,00 časova bez obzira na način dostavljanja.
Ponude se predaju na pisarnici direkcije JKP „Gradske pijace“ Beograd u ulici Živka Karabiberovića br. 3, Beograd, Zvezdara. Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti, sa naznakom: „Ponuda po oglasu – za __________ broj ______, na pijaci __________“.
Nepotpune, neblagovremene i neispravne ponude neće se razmatrati.
Javno otvaranje ponuda obaviće se 07.05.2021. godine u 12,00 časova u velikoj sali JKP „Gradske pijace" Beograd, u ulici Živka Karabiberovića br. 3, Beograd, Zvezdara. Na odluku Komisije o dodeli na korišćenje ili zakup stalnih ili pijačnih objekata i opreme, zainteresovana strana može izjaviti pismeni prigovor u roku od 8 dana od dana isticanja odluke Komisije na oglasnoj tabli Preduzeća.
Za sve dodatne informacije zainteresovani se mogu javiti na telefon: 011/7857-940, a za poziciju pijačne opreme na pijaci mogu se obratiti upravniku pijace.