Оглас за прикупљање затворених писмених понуда за издавање у закуп пијачне опреме
Оглас за прикупљање затворених писмених понуда за издавање у закуп пијачне опреме –ТЕЗГИ, РАСХЛАДНИХ ВИТРИНА (ТЕЗГИ СА РАСХЛАДНИМ УРЕЂАЈЕМ), РАСХЛАДНИХ КОМОРА, БОКСОВА, РАМОВА
Комисија за доделу пословног простора ЈКП „Градске пијаце“ Београд је, на основу чланова 4-19. Правилника о издавању у закуп пијачног пословног простора бр. 4729/4 од 31.07.2019. године, на 58. редовној седници, одржаној дана 23.04.2021. године донела Одлуку број 2825/1 да распише:
О Г Л А С ЗА ПРИКУПЉАЊЕ ЗАТВОРЕНИХ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ЗА ИЗДАВАЊЕ У ЗАКУП ПИЈАЧНЕ ОПРЕМЕ –ТЕЗГИ, РАСХЛАДНИХ ВИТРИНА (ТЕЗГИ СА РАСХЛАДНИМ УРЕЂАЈЕМ), РАСХЛАДНИХ КОМОРА, БОКСОВА, РАМОВА
Предмет овог огласа је следећа пијачна опрема:
1. Пијачна опрема која је намењена за издавање физичким лицима, привредним друштвима и
предузетницима – СТР, опредељена је за продају пољопривредно прехрамбених производа и
прехрамбених производа занатских радњи и домаће радиности;
2. Пијачна опрема која је намењена за издавање физичким лицима, привредним друштвима и
предузетницима – СЗР, опредељена је за продају индустријско непрехрамбених производа и
непрехрамбених производа занатских радњи и домаће радиности;
3. Пијачна опрема која је намењена за издавање индивидуалним пољопривредним произвођачима -
IPP, опредељена је за продају воћа и поврћа, млека и млечних производа, јаја, сувомеснатих производа,
клане живине и меда;
4. Расхладне витрине и коморе - намењене су за издавање као магацински и продајни простор са
расхладним системом.
Право учешћа на огласу за СТР и СЗР пијачну опрему имају: физичка лица, привредна друштва и предузетници.
Пре закључења уговора о давању на коришћење – закупа СТР И СЗР пијачне опреме, изабрани понуђач је дужан да уплати на рачун Предузећа износ од три понуђене месечне закупнине. По истеку 3 месеца, понуђена цена закупа плаћа се месечно.
Право учешћа на огласу за IPP пијачну опрему имају лица која се баве индивидуалном пољопривредном производњом:
- воћа и поврћа
- млека и млечних производа
- јаја
- сувомеснатих производа
- клане живине
- меда.
Резервација IPP пијачне опреме плаћа се тромесечно.
Уколико подносилац понуде, којем је као најповољнијем понуђачу одлуком надлежне Комисије додељена пијачна опрема по огласу, не уплати потребан износ у остављеном року (осам дана од дана коначности одлуке), сматра се да је одустао од понуде и у том случају пијачна опрема се додељује следећем најповољнијем понуђачу ако није повезано лице у складу са законом.
На огласу не могу учествовати правна, физичка лица и предузетници који имају неизмирене и доспеле финансијске обавезе према Предузећу по основу закупа или других трошкова, који произилазе из раније закључених уговора на дан објављивања огласа или су својим поступцима прекршили Уговор о закупу пијачне опреме, Одлуку о пијацама и Пијачни ред.
Понуђена цена закупа пијачне опреме важи за уговорени период, као и за период у случају обнављања уговора и иста ће се примењивати све док понуђена цена не достигне ниво цене пијачне опреме према важећем Ценовнику пијачних услуга.
Учесници огласа су у обавези да уплате депозит за озбиљност понуде за сваку поднету понуду у износу од 10% од понуђене месечне закупнине за пијачну опрему, на текући рачун број: 205-39344-08, позив на број: 429-202.
Доказ о уплати ОБАВЕЗНО доставити уз понуду, у противном понуда ће се сматрати непотпуном и неће се разматрати.
Одлуку о најповољнијем понуђачу Комисија ће донети најкасније у року од 8 дана по истеку рока за подношење пријаве за оглас. Критеријум за одабир најповољнијег понуђача биће највиша понуђена цена закупа, уз испуњеност претходно наведених услова.
Уколико као најповољнији понуђач за СТР и СЗР пијачну опрему буде изабрано физичко лице потребно је да у року од 30 дана од дана коначности одлуке о додели пијачне опреме надлежној Служби Предузећа достави доказ о регистрацији делатности у складу са Законом о привредним друштвима.
Пријава за СТР и СЗР пијачну опрему треба да садржи:
- Попуњен образац понуде (може се преузети на сајту www.bgpijace.rs или лично на писарници ЈКП „Градске
пијаце“);
- Потврду којом се доказује да понуђач нема дуговања према ЈКП „Градске пијаце“ (потврду издаје Предузеће, по захтеву који можете преузети на сајту www.bgpijace.rs );
- Доказ о уплати депозита за озбиљност понуде;
- За привредна друштва: доказ о упису правног лица у регистар код надлежног органа (фотокопија Решења или Извода из АПР), фотокопију картона депонованих потписа ради идентификације потписа, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;
- За предузетнике: доказ о упису радње у регистар код надлежног органа (фотокопија Решења или Извода из АПР), фотокопију картона депонованих потписа ради идентификације потписа; фотокопију личне карте или очитану личну карту; потписану изјаву о сагласности за коришћење личних података која се може преузети на сајту www.bgpijace.rs или лично на писарници ЈКП „Градске пијаце“; пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве;
- За физичка лица: фотокопију личне карте или очитану личну карту; потписану изјаву о сагласности за коришћење личних података која се може преузети на сајту www.bgpijace.rs или лично на писарници ЈКП „Градске пијаце“.
Пријава за IPP пијачну опрему треба да садржи:
- Попуњен образац понуде (може се преузети на сајту www.bgpijace.rs или лично на писарници ЈКП „Градске пијаце“);
- Потврду којом се доказује да понуђач нема дуговања према ЈКП „Градске пијаце“ (потврду издаје Предузеће, по захтеву који можете преузети на сајту www.bgpijace.rs );
- Доказ о уплати депозита за озбиљност понуде;
- Фотокопију личне карте или очитану личну карту; потписану изјаву о сагласности за коришћење личних података која се може преузети на сајту www.bgpijace.rs или лично на писарници ЈКП „Градске пијаце“;
- Фотокопију Решења Управе за трезор о упису пољопривредног газдинства у РПГ, или фотокопију потврде Управе за трезор о активном статусу пољопривредног газдинства;
- За продају јаја: Фотокопију Решења Управе за ветерину којим се утврђује да објекат за држање и узгој животиња – фарма живине (коке носиље - производња конзумних јаја) испуњава прописане ветеринарско – санитарне услове и да је објекту додељен ветеринарски контролни број. Уколико закупац нема свој објекат, већ продаје по овлашћењу, потребно је да достави оверено овлашћење власника објекта о коришћењу истог или фотокопију уговора о пословно-техничкој сарадњи, и фотокопију решења о одобрењу објекта.
- За продају млечних производа: Фотокопију Решења Управе за ветерину којим се утврђује да објекат (просторије) у домаћинству за обраду и прераду млека (производња: сир и кајмак) испуњава прописане ветеринарско – санитарне услове и да је објекту додељен ветеринарски контролни број. Уколико закупац нема свој објекат, већ продаје по овлашћењу, потребно је да достави оверено овлашћење власника објекта о коришћењу истог или фотокопију уговора о пословно-техничкој сарадњи, и фотокопију решења о одобрењу објекта.
- За продају сувомеснатих производа: Фотокопију Решења Управе за ветерину којим се утврђује да производи потичу из објекта који испуњава прописане ветеринарско – санитарне услове и да је објекту додељен ветеринарски контролни број. Уколико закупац нема свој објекат, већ продаје по овлашћењу, потребно је да достави оверено овлашћење власника објекта о коришћењу истог или фотокопију уговора о пословно-техничкој сарадњи, и фотокопију решења о одобрењу објекта.
- За продају клане живине: Фотокопију Решења Управе за ветерину којим се утврђује да производи потичу из објекта - кланице који испуњава прописане ветеринарско – санитарне услове и да је објекту додељен ветеринарски контролни број. Уколико закупац нема свој објекат, већ продаје по овлашћењу, потребно је да достави оверено овлашћење власника објекта о коришћењу истог или фотокопију уговора о пословнотехничкој сарадњи, и фотокопију решења о одобрењу објекта.
- За продају меда: Фотокопију Решења Управе за ветерину којим се утврђује да производи потичу из објекта који испуњава прописане ветеринарско – санитарне услове и да је објекту додељен ветеринарски контролни број; доказ о чланству у регистрованом удружењу или друштву пчелара. Уколико закупац нема свој објекат, већ продаје по овлашћењу, потребно је да достави оверено овлашћење власника објекта о коришћењу истог или фотокопију уговора о пословно-техничкој сарадњи, и фотокопију решења о одобрењу објекта.
- За продајна места на пијаци цвећа „ТЦ Крњача“ обавезно доставити и фотокопију саобраћајне дозволе уз фотокопију Решења Управе за трезор о упису пољопривредног газдинства у РПГ, или фотокопију потврде Управе за трезор о активном статусу пољопривредног газдинства.
Обрасци понуде правних лица и предузетника морају бити потписане од стране овлашћених лица и оверене печатом, а физичких лица потписане од стране понуђача. Образац понуде мора да садржи контакт телефон понуђача.
Уколико понуда не садржи све напред наведене елементе сматраће се непотпуном и иста се неће разматрати.
Рок за подношење понуда је 07.05.2021. године, до 09,00 часова без обзира на начин достављања.
Понуде се предају на писарници дирекције ЈКП „Градске пијаце“ Београд у улици Живка Карабиберовића бр. 3, Београд, Звездара. Понуде доставити у затвореној коверти, са назнаком: „Понуда по огласу – за __________ број ______, на пијаци __________“.
Непотпуне, неблаговремене и неисправне понуде неће се разматрати.
Јавно отварање понуда обавиће се 07.05.2021. године у 12,00 часова у великој сали ЈКП „Градске пијаце" Београд, у улици Живка Карабиберовића бр. 3, Београд, Звездара. На одлуку Комисије о додели на коришћење или закуп сталних или пијачних објеката и опреме, заинтересована страна може изјавити писмени приговор у року од 8 дана од дана истицања одлуке Комисије на огласној табли Предузећа.
За све додатне информације заинтересовани се могу јавити на телефон: 011/7857-940, а за позицију пијачне опреме на пијаци могу се обратити управнику пијаце.