Pogledajte kako je nekada izgledao Trg Nikole Pašića: Imao je potpuno drugačiju namenu (FOTO)
Beograd već decenijama postepeno uvodi pešačke zona i električni prevoz.
Nekada gužve u saobraćaju nisu toliko bile velike, ali postojala su parkirališta koja danas ne možemo da zamislimo.
Beograđani uvek LOME JEZIK na njegovom prezimenu: Ko se krije iza naziva ulice TADEUŠA KOŠĆUŠKA?
ŽELITE UZBUDLJIVU AVANTURU? Ništa lakše! Uz samo JEDNU KARTICU neka vam svet "VODENOG SPORTA" to omogući (FOTO)
"UKLETA RUPA" U SRCU BEOGRADA: Znate li kako je zapravo nastao Trg Slavija?
Trg Marksa i Englesa, današnji Trg Nikole Pašića, bio je glavno parkiralište u gradu sve do kraja sedamdesetih godina.
Sa razvojem standarda u tadašnjoj Jugoslaviji bilo je omogućeno da veliki broj građana poseduje svoj automobil, usled čega su sve slobodne površine (trgovi) bile pretvorene u velike parkinge.
Već od 1980. godine postaje jasno da fokus života u velikim gradovima mora da se menja na drugu, zdraviju stranu, gde pešaci i smanjeni saobraćaj postaju glavna tema.
U narednim decenijama, sve do danas, Beograd će se pomerati ka uvođenju pešačkih zona i električnog prevoza, izgradnji podzemnih garaža i formiranju biciklističkih staza.
U XXI veku će tako nekadašnji parkinzi - gradski trgovi - opsežnim ili planiranim rekonstrukcijama biti vraćeni u primarnu funkciju centara urbanog življenja gde su prioriteti šetnja, boravak na otvorenom i turizam, a saobraćaj biti sproveden isključivo po obodima.
Most koji ne pamtimo, a bio je SIMBOL BEOGRADA: Ovako je izgledala prestonica pre 6. APRILA (VIDEO)
ODAO GA JE OVAJ SNIMAK! Otkriveno ko je postavio Hristovo raspeće na Novom Beogradu (VIDEO)
BEOGRAĐANKA UŠLA U AUTOBUS BEZ MASKE, NASTAO OPŠTI HAOS: Svedočenje o užasnoj sceni u gradskom prevozu
Budimo ekološku svest naših sugrađana: Plave kante stigle u Zemun – besplatne su, a građani su u obavezi da URADE JEDNU STVAR
Građani, oprez! Mladić pratio ženu na ulici, pa krenuo ka njenom rancu: Ovaj video će vas veoma naljutiti (VIDEO)