PROMOCIJA KRANJSKE KOBASICE: Bogata ponuda svežih i visokokvalitetnih namirnica na beogradskim pijacama (FOTO/VIDEO)
Danas se na pijaci "Zemun", na platou ispred "Žitnog kantara", održala promocija kranjske kobasice
Ovog vikenda svi oni koji su jutros došli na pijacu Zemunsku pijacu imali su prilike da probaju čuvenu kranjsku kobasicu koja vodi izvorno poreklo iz Slovenije i da uživaju u promociji tih proizvoda dok obavljaju svoju redovnu pijačnu kupovinu.
- Subota je, vreme i za odmor, vreme za druženja, vreme i za odlazak u nabavku. To za mnoge naše sugrađane neizostavno znači posetu nekoj od beogradskih pijaca, one imaju jedan zajednički imenitelj, a to je da je ponuda raznovrsna i bogata na svim beogradskim pijacama. Ono što danas, ove subote pijacu "Zemun" izdvaja, to je da pored bogate ponude svežih i visokokvalitetnih namirnica, posetioci mogu da prisustvuju i promociji kranjske kobasice - rekla je ispred JKP "Gradske pijace" Jelena Nikolić.
Meridian u borbi za opstanak kulture - vredna donacija Zadužbini Ilije M. Kolarca
PROMOCIJA KRANJSKE KOBASICE NA ZEMUNSKOJ PIJACI: Ulaz besplatan!
NA JEDNOM HEKTARU ZARADA MINIMUM 340.000 DINARA! Cena učinila da sve više ljudi u Srbiji počne da se bavi ovim poslom
Ona je navela daje u pitanju promocija slovenačkog nacionalnog jela u okviru projekta ''Ukusi Evrope'' koji podržava poljoprivredu, ali i promoviše evropske standarde kvaliteta.
- Kranjska kobasica, kao što i znate poseduje evropski sertifikat zaštićenog geografskog porekla. Organizator ove promocije "Promo house" se odlučio da ovu promociju organizuje na jednoj od beogradskih pijaca, na pijaci ''Zemun'', to nije slučajno, i ne samo iz razloga jer se na beogradskim pijacama prodaju dominantno prehrambeni prozvodi, već i iz razloga što su beogradske pijace svojevrsni brend. One su mesta nabavke svežih proizvoda visokog kvaliteta, ali su one i promoteri našeg grada i naše zemlje, vrlo su važna karika u lancu snabdevanja autentičnim proizvodima, pre svega domaćim nacionalnim proizvodima, a i neke druge države naše pijace vide kao prava mesta na kojima mogu da stupe u kontakt sa postojećim i potencijalnim kupcima i potrošačima - objasnila je Jelena Nikolić i dodala da to dodatno govori o kredibilitetu koji gradske pijace uživaju kod naših sugrađana.
- Promocija kranjske kobasice je jedan događaj u sklopu projekta Evropske unije koji sufinansira promocije proizvoda koji su u shemama kvaliteta, prema tome taj projekat ima Evropski slogan za koji je upravo i izabrano da bude "Ukusi Evrope". Kranjska kobasica zaštićena je na evropskom tlu i samo je slovenački proizvođači mogu nazvati kranjska kobasica - rekla je predstavnik "Promo housa" Ana Ahčin i dodala:
- Imamo taj evropski projekat promocije koji se radi u Srbiji već godinu i po dana. To je inače trogodišnji program za koji je dobijeno gotovo milion evra iz evropskih fondova i okviru aktivnosti tok projekta izabrali smo Zemunsku pijacu da na njoj promovišemo kranjsku kobasicu. Zemunska pijaca je prekrasna i veoma važna za građane i zato smo izabrali baš pijacu kao mesto za organizaciju ovakvog događaja. Pijace su jednostvano mesto gde ljudi i druže - objanila je Ahčin.
Svi posetioci pijace mogu da kupe kranjsku kobasicu po promotivnoj ceni za vreme trajanja promocije i da probaju preukusna jela koja su spremljena za njih i sve to dok obilaze tezge na Zemunskoj pijaci.