Šapić: Proširenjem ulica, gde je to moguće, rešavamo saobraćajne probleme
Ovo je do sada zaista bilo mesto gde se stvarao „čep” i zagušenje saobraćaja je bilo duboko do Bežanijske kose.
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić obišao je danas rekonstruisanu Ulicu Nikole Dobrovića i tom prilikom istakao da je proširenjem ova ulica postala pravi bulevar i jedna od „žila kucavica” na Novom Beogradu jer otklanja dosadašnja zagušenja.
ŠOK SNIMAK! Devojka jednim potezom napravila totalnu POMETNJU na ulicama Beograda (VIDEO)
Da li je za GADAN INCIDENT NA TROŠARINI kriv loš INSTRUKTOR VOŽNJE? (VIDEO)
DIRLJIVA SCENA U BEOGRADSKOM AUTOBUSU: Putnici plakali od oduševljenja zbog onoga što su radili mladići (VIDEO)
Ovo je do sada zaista bilo mesto gde se stvarao „čep” i zagušenje saobraćaja je bilo duboko do Bežanijske kose. Postojale su samo dve trake, što je predstavljalo ozbiljan problem, naročito u popodnevnim časovima kada bi se ljudi vraćali sa posla. Mogu da kažem da je to sada postao jedan pravi bulevar koji izgleda potpuno drugačije i postaje jedan od saobraćajnih simbola čitavog grada – istakao je Šapić.
On je dodao da ovakvih saobraćajnica nema mnogo u prestonici, kako je rekao, sa četiri trake s jedne i tri s druge strane, odnosno na ulazu je četiri pa se posle prelazi u tri trake.
– Zaista sam zadovoljan kako je ovo urađeno i pre svega kako se reflektovalo na protok saobraćaja. Način na koji je proširena Ulica Nikole Dobrovića je primer kako se sada radi, a ulica u koju se ona uliva, Tošin bunar, postala je sada jedna od „žila kucavica” Novog Beograda. Spaja dva auto-puta, otkad je napravljen krak Novi Beograd – Surčin ka „Milošu Velikom”. Ona više nije mogla da izdrži saobraćaj koji je se do sada odvijao samo u dve trake. Recimo, najveći broj Obrenovčana više ne ide u grad preko Sajma nego prelazi most preko Save i dolazi sa novobeogradske strane. Ogromna je frekvencija i zato je važno da proširujemo ulice, kao što je slučaj i sa ulicama Zorana Đinđića, Milutina Milankovića, Nikole Tesle, nedavno Višnjičkom, svugde gde za to ima prostora. To je najbolji pokazatelj kako vidimo razvoj grada u budućnosti i kako ćemo se potruditi da prevaziđemo saobraćajne probleme, dok ne dočekamo beogradski metro – rekao je Šapić.
On je precizirao da će se proširenjem dobiti potpuno nezavisna traka za javni prevoz, ali i veća „prokrvljenost” saobraćaja u celosti.
Najavio je da će se ulice proširivati gde god je to moguće, naravno ne nauštrb trotoara i biciklističkih staza, podsećajući da je za njegovog mandata na čelu Novog Beograda u ovoj opštini napravljeno više od pedeset kilometara staza za bicikliste.
– Čitav posao u Ulici Nikole Dobrovića završen je za nekoliko meseci, dakle veoma brzo, jer se radilo i noću i vikendima, pa nije bilo ni velikih kolapsa u saobraćaju – istakao je Šapić.
Najavljujući da će se na ovaj način raditi i ubuduće, Šapić je zaključio da „sve ovo nije prazna priča već realnost”.