Шапић: Проширењем улица, где је то могуће, решавамо саобраћајне проблеме
Ово је до сада заиста било место где се стварао „чеп” и загушење саобраћаја је било дубоко до Бежанијске косе.
Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић обишао је данас реконструисану Улицу Николе Добровића и том приликом истакао да је проширењем ова улица постала прави булевар и једна од „жила куцавица” на Новом Београду јер отклања досадашња загушења.
ШОК СНИМАК! Девојка једним потезом направила тоталну ПОМЕТЊУ на улицама Београда (ВИДЕО)
Да ли је за ГАДАН ИНЦИДЕНТ НА ТРОШАРИНИ крив лош ИНСТРУКТОР ВОЖЊЕ? (ВИДЕО)
ДИРЉИВА СЦЕНА У БЕОГРАДСКОМ АУТОБУСУ: Путници плакали од одушевљења због онога што су радили младићи (ВИДЕО)
Ово је до сада заиста било место где се стварао „чеп” и загушење саобраћаја је било дубоко до Бежанијске косе. Постојале су само две траке, што је представљало озбиљан проблем, нарочито у поподневним часовима када би се људи враћали са посла. Могу да кажем да је то сада постао један прави булевар који изгледа потпуно другачије и постаје један од саобраћајних симбола читавог града – истакао је Шапић.
Он је додао да оваквих саобраћајница нема много у престоници, како је рекао, са четири траке с једне и три с друге стране, односно на улазу је четири па се после прелази у три траке.
– Заиста сам задовољан како је ово урађено и пре свега како се рефлектовало на проток саобраћаја. Начин на који је проширена Улица Николе Добровића је пример како се сада ради, а улица у коју се она улива, Тошин бунар, постала је сада једна од „жила куцавица” Новог Београда. Спаја два ауто-пута, откад је направљен крак Нови Београд – Сурчин ка „Милошу Великом”. Она више није могла да издржи саобраћај који је се до сада одвијао само у две траке. Рецимо, највећи број Обреновчана више не иде у град преко Сајма него прелази мост преко Саве и долази са новобеоградске стране. Огромна је фреквенција и зато је важно да проширујемо улице, као што је случај и са улицама Зорана Ђинђића, Милутина Миланковића, Николе Тесле, недавно Вишњичком, свугде где за то има простора. То је најбољи показатељ како видимо развој града у будућности и како ћемо се потрудити да превазиђемо саобраћајне проблеме, док не дочекамо београдски метро – рекао је Шапић.
Он је прецизирао да ће се проширењем добити потпуно независна трака за јавни превоз, али и већа „прокрвљеност” саобраћаја у целости.
Најавио је да ће се улице проширивати где год је то могуће, наравно не науштрб тротоара и бициклистичких стаза, подсећајући да је за његовог мандата на челу Новог Београда у овој општини направљено више од педесет километара стаза за бициклисте.
– Читав посао у Улици Николе Добровића завршен је за неколико месеци, дакле веома брзо, јер се радило и ноћу и викендима, па није било ни великих колапса у саобраћају – истакао је Шапић.
Најављујући да ће се на овај начин радити и убудуће, Шапић је закључио да „све ово није празна прича већ реалност”.