SAVSKI MOST NEĆE BITI SRUŠEN! Premešta se na drugu lokaciju
Uklanjanjem Savskog mosta neće se prekinuti tramvajski saobraćaj između starog i novog dela grada, izjavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali
Mali je kazao da se u izgradnju novog mosta neće krenuti pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi. On je to rekao odgovarajući na pitanje novinara o pojedinim navodima da će se uklanjanjem Savskog mosta praktično prekinuti tramvajski saobraćaj između Novog Beograda i starog dela grada i kako bi se u tom slučaju rešio taj problem. Mali je dodao da je u toku izbor izvođača radova koji će postaviti šine preko mosta na Adi.
NAJPOPULARNIJA FRIZURA NA SVETU u centru Zemuna košta UPOLA MANJE! Potrebno vam je SAMO JEDNO (FOTO)
- Tako da nećemo krenuti u radove na novom mostu pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi - rekao je Mali novinarima tokom obilaska preduzeća Lasta.
To je, kaže, po programu i dinamici koje su isplanirane.
SINIŠA MALI: Jedan od naših najvećih uspeha je što više nije problem naći posao u Beogradu
- Mi taj most nećemo srušiti i to sam već nekoliko puta rekao, a vidim da Đilas i ostali to koriste u kampanji iz nekog razloga. Dakle pitamo građane na koju lokaciju žele da premestimo taj most, da sačuvamo tradiciju vezanu za njega i da premestimo na novu lokaciju gde će građani imati najviše koristi - naveo je gradonačelnik i dodao da izgradnja novog mosta preko Save nije ničiji hir, već potreba.
Istakao je da su dva ključna razloga za izgradnju novog mosta - saobraćajni i bezbednosni. Kako je rekao, postojeći most ima samo dve trake, a za grad koji se razvija neophodan je veći kapacitet, pa će budući most imati po dve trake u oba smera, stazu za bicikliste, stazu za pešake i linije za tramvaj.
Siniša Mali najavio: Do kraja godine ukupno 30 klubova za penzionere (FOTO)
Drugi razlog je, prema rečima gradonačelnika, bezbednosni, jer Savski most, koji su, kaže, Nemci napravili pre 60-70 godina, i dalje ima drvenih šipova, koji nisu sigurni za kapacitet vozila koji danas prelazi preko njega.
- I Saobraćajni fakuletet, profesor Slaven Tica, kao i Sekretarijat za saobraćaj rade studije i analize. Pustite struku da kaže kako će funkcionisati saobraćaj i neka oni budu ti koji će odgovarati na takva pitanja - rekao je Mali.
On je naveo da će se nadležni svakako truditi da izgradnjom novog mosta, naprave najmanji mogući problem za saobraćaj i da ga u što kraćem vremenu i naprave.
- Dugoročno, bez tog mosta, grad neće moći da funkcioniše, saobraćaj je toliko intenzivan - rekao je Mali.
Kako je rekao, zadatak CIP-a po ugovoru sa gradom nije samo projektovanje novog mosta već i demontaža i premeštanje postojećeg.
- Mislili smo i o jednom i o drugom. Neka Beograđani glasaju da li ćemo tim mostom da povežemo Velilo ratno ostrvo i Zemunski kej ili Adu Ciganliju i Novi Beograd i da onda imamo duplu korist - most sa većim kapacitetom, bezbedniji, a da postojeći doradimo, sredimo i montiramo na drugu lokaciju. Tako da je to vin vin situacija za sve građane - rekao je Mali.
Drugog izbora nema, osim da se napravi novi most većeg kapaciteta, s obzirom na intenzitet saobraćaja, ponovio je Mali.