САВСКИ МОСТ НЕЋЕ БИТИ СРУШЕН! Премешта се на другу локацију
Уклањањем Савског моста неће се прекинути трамвајски саобраћај између старог и новог дела града, изјавио је градоначелник Београда Синиша Мали
Мали је казао да се у изградњу новог моста неће кренути пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади. Он је то рекао одговарајући на питање новинара о појединим наводима да ће се уклањањем Савског моста практично прекинути трамвајски саобраћај између Новог Београда и старог дела града и како би се у том случају решио тај проблем. Мали је додао да је у току избор извођача радова који ће поставити шине преко моста на Ади.
НАЈПОПУЛАРНИЈА ФРИЗУРА НА СВЕТУ у центру Земуна кошта УПОЛА МАЊЕ! Потребно вам је САМО ЈЕДНО (ФОТО)
- Тако да нећемо кренути у радове на новом мосту пре него што се заврши постављање шина на Мосту на Ади - рекао је Мали новинарима током обиласка предузећа Ласта.
То је, каже, по програму и динамици које су испланиране.
СИНИША МАЛИ: Један од наших највећих успеха је што више није проблем наћи посао у Београду
- Ми тај мост нећемо срушити и то сам већ неколико пута рекао, а видим да Ђилас и остали то користе у кампањи из неког разлога. Дакле питамо грађане на коју локацију желе да преместимо тај мост, да сачувамо традицију везану за њега и да преместимо на нову локацију где ће грађани имати највише користи - навео је градоначелник и додао да изградња новог моста преко Саве није ничији хир, већ потреба.
Истакао је да су два кључна разлога за изградњу новог моста - саобраћајни и безбедносни. Како је рекао, постојећи мост има само две траке, а за град који се развија неопходан је већи капацитет, па ће будући мост имати по две траке у оба смера, стазу за бициклисте, стазу за пешаке и линије за трамвај.
Синиша Мали најавио: До краја године укупно 30 клубова за пензионере (ФОТО)
Други разлог је, према речима градоначелника, безбедносни, јер Савски мост, који су, каже, Немци направили пре 60-70 година, и даље има дрвених шипова, који нису сигурни за капацитет возила који данас прелази преко њега.
- И Саобраћајни факулетет, професор Славен Тица, као и Секретаријат за саобраћај раде студије и анализе. Пустите струку да каже како ће функционисати саобраћај и нека они буду ти који ће одговарати на таква питања - рекао је Мали.
Он је навео да ће се надлежни свакако трудити да изградњом новог моста, направе најмањи могући проблем за саобраћај и да га у што краћем времену и направе.
- Дугорочно, без тог моста, град неће моћи да функционише, саобраћај је толико интензиван - рекао је Мали.
Како је рекао, задатак ЦИП-а по уговору са градом није само пројектовање новог моста већ и демонтажа и премештање постојећег.
- Мислили смо и о једном и о другом. Нека Београђани гласају да ли ћемо тим мостом да повежемо Велило ратно острво и Земунски кеј или Аду Циганлију и Нови Београд и да онда имамо дуплу корист - мост са већим капацитетом, безбеднији, а да постојећи дорадимо, средимо и монтирамо на другу локацију. Тако да је то вин вин ситуација за све грађане - рекао је Мали.
Другог избора нема, осим да се направи нови мост већег капацитета, с обзиром на интензитет саобраћаја, поновио је Мали.