STIGLE DVE PONUDE NA TENDERU ZA NAPLATU KARATA: Obema za najmanje 0,65 odsto niži procenat od onog koji je Đilas dao "Bus plusu"
Na javnu nabavku za izbor partnera za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu stigle su dve ponude.
Reč je o konzorcijumu kompanija Bus Logic d.o.o Požarevac i Penta d.o.o, Pula (Hrvatska) i konzorcijumu kompanija Kentkart southeast europe d.o.o Beograd, Kentkart Ege Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul i Kent Kart Anadolu Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul (Turske).
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/02/25/untitled_3.jpg?itok=HRUovHMu)
SVUDA ZA MANJE OD POLA SATA: Vesić otkrio kako izgleda treća linija metroa koja povezuje Novi Beograd i Banjicu (FOTO)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/02/25/jkp_gp.jpg?itok=TdR_Wp8b)
Karavan zimnice i ovog vikenda na pijaci "Blok 44"
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/02/25/131594179_10223573884404075_7284026775066775663_o.jpg?itok=w6lGg7aH)
"PROTIV SKRAĆENJA RADNOG VREMENA" Vesić: Zašto Beograd da ispašta zbog kršenja mera na Kopaoniku?
Stručna komisija će nakon današnjeg otvaranja ponuda u zakonski predviđenom roku pregledati pristiglu dokumentaciju nakon čega će biti doneta konačna ocena o izboru najpovoljnije ponude, odnosno ponuđača - kaže Jovica Vasiljević, sekretar za javni prevoz u Beogradu
On dodaje da će naručilac u zakonskom roku objaviti da li su pristigle ponude ispravne i da li će nakon sprovedenog postupka javne nabavke, biti izabran partner Grada Beograda za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu.
Ono što mogu sada da kažem jeste da je jedan od ponuđača ponudio da procenat koji bi dobijao za svoje usluge od grada bude 7,79 odsto a drugi 7,88 odsto. Oba procenta su bitno niža od 8,53 odsto koliko sada dobija partner.
Vasiljević kaže i da su u Sekretarijatu za javni prevoz očekivali da će se prijaviti još ponuđača, posebno jer je u prethodnih par meseci bilo interesovanja velikih kompanija iz Francuske, Azerbejdžana i Japana ali da njihove ponude ipak nisu stigle.
Javna nabavka za izbor partnera za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu, raspisana je krajem 2020. godine, a rok za prijavu istekao je danas. Nabavka se sprovodi po modelu javno-privatnog partnerstva na period od 13 godina.