STUDENTI VEOMA ZADOVOLjNI USLOVIMA U DOMOVIMA U BEOGRADU
Ustanova Studentski centar „Beograd” objavila rezultate godišnje ankete
Ustanova Studentski centar „Beograd” nastavila je i u tekućoj godini unapređenje uslova u studentskim domovima što su, između ostalog, pokazali i rezultati ankete o zadovoljstvu studenata uslovima smeštaja u studentskim domovima i ishranom u studentskim restoranima. Istraživanje je obuhvatilo reprezentativni uzorak od oko 15 odsto korisnika smeštaja i ishrane, a ispitanici su bili u prilici da ocene odnos cene i kvaliteta pruženih usluga, odnos zaposlenih prema studentima, dostupnost informacija, bezbednost i higijenu, kvalitet interneta i slično, ali i da iskažu svoje predloge za dodatno uređenje prostora i poboljšanje usluga u domu u kom borave.
Uslugu smeštaja u svim domovima u Beogradu studenti su ocenili prosečnom ocenom od 8,82 od maksimalno 10, a u ovoj kategoriji najviše su zadovoljni odnosom cene i kvaliteta (ocenjenim sa 9,15), uslugom smeštaja u domu (ocenjenom sa 8,87), a zadovoljni su i bezbednošću u domovima (9,31), uslovima za učenje u čitaonici (8,65), higijenom zajedničkih prostorija (9,34) i odnosom upravnika domova (9,20) i zaposlenih prema studentima (9,13). Od svih ponuđenih usluga, studenti su najnižu ocenu dali za kvalitet pristupa internetu (7,42), na čijem poboljšanju
Ustanova Studentski centar „Beograd” aktivno radi, kako bi svim studentima i budućim brucošima bila dostupna mreža što boljeg kvaliteta. Takođe, u odnosu na prethodnu godinu, studenti su bolje ocenili pružene mogućnosti za sportske aktivnosti u okviru Ustanove.
Pored usluge smeštaja, anketa je tradicionalno obuhvatila i pitanja u vezi sa zadovoljstvom studenata uslugom ishrane u studentskim restoranima. Uzorak je formiran slučajnim odabirom studenata, a učestvovalo je više od 10 odsto studenata od ukupnog broja koji se hrane u svakom od restorana. Osim odnosa cene i kvaliteta, ocenjenog sa 9,48, studenti su ocenili veličinu porcija (9,02), kvalitet hrane (8,60), izbor jela (8,35), ali i ljubaznost osoblja (9,15) i higijenu u restoranima (9,36). Takođe, mogli su da predlože novo jelo koje bi uvrstili u jelovnik, da se opredele za omiljena jela u restoranu, kao i da navedu svoje sugestije i primedbe. Ono što je ove godine drugačije u odnosu na prethodne ankete, jeste da su ispitanici mogli da se izjasne po pitanju toga da li imaju neku posebnu potrebu u ishrani, odnosno da li su vegetarijanci, vegani, da li su alergični na gluten, da li imaju Kronovu bolest ili nešto drugo. Studenti su kvalitet restorana ocenili prosečnom ocenom od 8,99, čime je premašena ciljna vrednost od 8,90 za 2021. godinu. Studenti su zadovoljniji po pitanju odnosa cene i kvaliteta, ljubaznosti osoblja, veličine porcije i izbora jela, dok su neznatno manje zadovoljni higijenom i kvalitetom hrane.
Sve sugestije, primedbe i predlozi detaljno su analizirani i uticaće na prilagođavanje planova za narednu godinu. Pored toga, Studentski centar „Beograd” nastaviće redovnu komunikaciju i sastanke sa studentskim organizacijama, kako bi dodatno poboljšao studentski standard, kvalitet smeštaja i ishrane studenata, kao i svih pratećih aktivnosti u objektima.