СТУДЕНТИ ВЕОМА ЗАДОВОЉНИ УСЛОВИМА У ДОМОВИМА У БЕОГРАДУ
Установа Студентски центар „Београд” објавила резултате годишње анкете
Установа Студентски центар „Београд” наставила је и у текућој години унапређење услова у студентским домовима што су, између осталог, показали и резултати анкете о задовољству студената условима смештаја у студентским домовима и исхраном у студентским ресторанима. Истраживање је обухватило репрезентативни узорак од око 15 одсто корисника смештаја и исхране, а испитаници су били у прилици да оцене однос цене и квалитета пружених услуга, однос запослених према студентима, доступност информација, безбедност и хигијену, квалитет интернета и слично, али и да искажу своје предлоге за додатно уређење простора и побољшање услуга у дому у ком бораве.
Услугу смештаја у свим домовима у Београду студенти су оценили просечном оценом од 8,82 од максимално 10, а у овој категорији највише су задовољни односом цене и квалитета (оцењеним са 9,15), услугом смештаја у дому (оцењеном са 8,87), а задовољни су и безбедношћу у домовима (9,31), условима за учење у читаоници (8,65), хигијеном заједничких просторија (9,34) и односом управника домова (9,20) и запослених према студентима (9,13). Од свих понуђених услуга, студенти су најнижу оцену дали за квалитет приступа интернету (7,42), на чијем побољшању
Установа Студентски центар „Београд” активно ради, како би свим студентима и будућим бруцошима била доступна мрежа што бољег квалитета. Такође, у односу на претходну годину, студенти су боље оценили пружене могућности за спортске активности у оквиру Установе.
Поред услуге смештаја, анкета је традиционално обухватила и питања у вези са задовољством студената услугом исхране у студентским ресторанима. Узорак је формиран случајним одабиром студената, а учествовало је више од 10 одсто студената од укупног броја који се хране у сваком од ресторана. Осим односа цене и квалитета, оцењеног са 9,48, студенти су оценили величину порција (9,02), квалитет хране (8,60), избор јела (8,35), али и љубазност особља (9,15) и хигијену у ресторанима (9,36). Такође, могли су да предложе ново јело које би уврстили у јеловник, да се определе за омиљена јела у ресторану, као и да наведу своје сугестије и примедбе. Оно што је ове године другачије у односу на претходне анкете, јесте да су испитаници могли да се изјасне по питању тога да ли имају неку посебну потребу у исхрани, односно да ли су вегетаријанци, вегани, да ли су алергични на глутен, да ли имају Кронову болест или нешто друго. Студенти су квалитет ресторана оценили просечном оценом од 8,99, чиме је премашена циљна вредност од 8,90 за 2021. годину. Студенти су задовољнији по питању односа цене и квалитета, љубазности особља, величине порције и избора јела, док су незнатно мање задовољни хигијеном и квалитетом хране.
Све сугестије, примедбе и предлози детаљно су анализирани и утицаће на прилагођавање планова за наредну годину. Поред тога, Студентски центар „Београд” наставиће редовну комуникацију и састанке са студентским организацијама, како би додатно побољшао студентски стандард, квалитет смештаја и исхране студената, као и свих пратећих активности у објектима.