Sutra počinju radovi u Mije Kovačevića: Postavljaju se i savremene tramvajske šine
Radovi će se izvoditi u četiri faze
Radovi na rekonstrukciji Ulice Mije Kovačevića započenju sutra, 20. maja, od 9 časova, najavio je danas vršilac dužnosti sekretara za investicije Grada Beograda Luka Petrović.
Vesić: Šapić odmah da ukloni objekat u Studentskoj 45
U Beograd stigli novi autobusi! Imaće klimu, video nadzor i besplatan internet
On je precizirao da će se radovi na potezu Mije Kovačevića – Ruzveltova odvijati sukcesivno u četiri faze. Prva faza se odnosi na rekonstrukciju od kružnog toka, kod Omladinskog stadiona do Ulice Čarlija Čaplina, koja će u tom periodu, kao i sam kružni tok, biti prohodni za saobraćaj.
Druga faza radova predviđa radove od Ulice Čarlija Čaplina do Ulice sveti Nikola.
Za treću fazu je predviđena rekonstrukcija poteza od Ulice 27. marta do Bulevara kralja Aleksandra, a četvrta od Ulice svetog Nikole do 27. marta, naveo je Petrović.
Kada je reč o rekonstrukciji Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, oni kreću za 30 dana od početka radova u Mije Kovačevića, dodao je Petrović.
On je ukazao da će ti radovi obuhvatiti potpunu rekonstrukciju tramvajskog koloseka, sa postavljanjem savremenih tramvajskih šina.
–Predviđena je zamena stubova i kompletne kontaktne mreže, kao i zamena kolovozne konstrukcije i sistema odvodnjavanja površinskih voda sa kolovoza. Predviđeno je da na celom potezu budu definisane četiri saobraćajne trake, što je već slučaj u Ruzveltovoj i Mije Kovačevića, ali će to biti novitet u Bulevaru oslobođenja. Takođe, menja se celokupna horizontalna i vertikalna signalizacija i uvodi se moderan sistem za upravljanje semaforima. Biće unapređenja javna rasveta, kao i izgradnja biciklističke staze duž ulica Ruzveltove i Mije Kovačevića, kao i u delu Bulevara oslobođenja, ali i sanacija nadvožnjaka iznad Cvijićeve ulice – naveo je Petrović.
On je istakao da će građani posle završene rekonstrukcije osetiti manju buku, manje vibracije od tramvajskih šina, kao i bržu prohodnost tramvaja i mogućnost saobraćanja modernih tramvaja, koji do sada nisu mogli da idu ovom trasom. Takođe biće znatno povećana bezbednost tramvajskog i putničkog saobraćaja, kao i zagađenost vazduha zbog veće propusnosti saobraćaja. Takođe, novi sistem saobraćaja će omogućiti prioritet javnom gradskom prevozu, i prvi put prioritet interventnim vozilima.