TRI NOVE VRSTE GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU: Jedan će biti potpuno drugačiji od ostalih
Prvi, "Vrabac servis", već je krenuo minulog vikenda kroz pešačku zonu.
U iščekivanju metroa, čija bi gradnja prema najavama čelnika grada trebalo da počne naredne, a prva vožnja 2024. godine, Beograd bi u narednom periodu trebalo da dobije još tri nova oblika javnog gradskog prevoza.
Prvi, "Vrabac servis", već je krenuo minulog vikenda kroz pešačku zonu.
Iznenađenje: Dok traje Mundobasket, pogledajte šta je uradio OVAJ Zvezdin košarkaš u Beogradu (FOTO)
Vesić: "Nadam se da će Trg republike biti treća scena Narodnog pozorišta"
PAŽNJA, ŠIRE SE PARKING ZONE: Evo u kojim ulicama ćete ubuduće morati da PLAĆATE parkiranje i koliko (MAPA)
Mala vozila na električni pogon u koja može da stane po šest-sedam putnika. Ona voze od "Ruskog cara" u Knez Mihailovoj do Kosančićevog venca i nazad. Trasa je dugačka 2,2 kilometara, ima osam stanica, pune se u garaži na Obilićevom vencu, kreću na svakih deset minuta, a vožnja je potpuno besplatna.
Čelnici grada su već najavili da bi "Vrabac servis" mogao da se proširi i na neke druge trase.
Pre nekoliko dana raspisan je tender za sistem javnih bicikala.
U planu je da širom prestonice, na čak 150 stanica, bude postavljeno 900 bicikala koje će građani moći da iznajmljuju, voze se i onda ih ostave na nekoj drugoj stanici.
Polovina bicikala, njih 450, biće električni, ali će uspeh ovog projekta pre svega zavisiti od gradnje biciklističkih staza.
Nezvanično je najavljeno i da bi sistem javnih bicikala trebalo da bude u sklopu Busplusa.
Rečni saobraćaj je nedavno najavio zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.
Nije obelodanjeno kako je on zamišljen, mada je već u nekoliko navrata spominjan kako bi povezao Savamalu, odnosno "Beograd na vodi" i Novi Beograd.
BEOGRAD - GRAD KRANOVA: Nikada se više nije radilo u prestonici Srbije! (VIDEO)
NOVO MLADUNČE U BEO ZOO VRTU: Kada poraste moglo bi da ima i 500 KILOGRAMA! (FOTO)
Ideja je da funkcioniše kao svojevrstan taksi na vodi, slično čamcima koji trenutno prevoze građane od novobeogradskih blokova do Ade Ciganlije.
Nešto slično već je pokušano pre deset i kusur godina, ali je projekat bio kratkog daha.