ТРИ НОВЕ ВРСТЕ ГРАДСКОГ ПРЕВОЗА У БЕОГРАДУ: Један ће бити потпуно другачији од осталих
Први, "Врабац сервис", већ је кренуо минулог викенда кроз пешачку зону.
У ишчекивању метроа, чија би градња према најавама челника града требало да почне наредне, а прва вожња 2024. године, Београд би у наредном периоду требало да добије још три нова облика јавног градског превоза.
Први, "Врабац сервис", већ је кренуо минулог викенда кроз пешачку зону.
Изненађење: Док траје Мундобаскет, погледајте шта је урадио ОВАЈ Звездин кошаркаш у Београду (ФОТО)
Весић: "Надам се да ће Трг републике бити трећа сцена Народног позоришта"
ПАЖЊА, ШИРЕ СЕ ПАРКИНГ ЗОНЕ: Ево у којим улицама ћете убудуће морати да ПЛАЋАТЕ паркирање и колико (МАПА)
Мала возила на електрични погон у која може да стане по шест-седам путника. Она возе од "Руског цара" у Кнез Михаиловој до Косанчићевог венца и назад. Траса је дугачка 2,2 километара, има осам станица, пуне се у гаражи на Обилићевом венцу, крећу на сваких десет минута, а вожња је потпуно бесплатна.
Челници града су већ најавили да би "Врабац сервис" могао да се прошири и на неке друге трасе.
Пре неколико дана расписан је тендер за систем јавних бицикала.
У плану је да широм престонице, на чак 150 станица, буде постављено 900 бицикала које ће грађани моћи да изнајмљују, возе се и онда их оставе на некој другој станици.
Половина бицикала, њих 450, биће електрични, али ће успех овог пројекта пре свега зависити од градње бициклистичких стаза.
Незванично је најављено и да би систем јавних бицикала требало да буде у склопу Бусплуса.
Речни саобраћај је недавно најавио заменик градоначелника Београда Горан Весић.
Није обелодањено како је он замишљен, мада је већ у неколико наврата спомињан како би повезао Савамалу, односно "Београд на води" и Нови Београд.
БЕОГРАД - ГРАД КРАНОВА: Никада се више није радило у престоници Србије! (ВИДЕО)
НОВО МЛАДУНЧЕ У БЕО ЗОО ВРТУ: Када порасте могло би да има и 500 КИЛОГРАМА! (ФОТО)
Идеја је да функционише као својеврстан такси на води, слично чамцима који тренутно превозе грађане од новобеоградских блокова до Аде Циганлије.
Нешто слично већ је покушано пре десет и кусур година, али је пројекат био кратког даха.