Uđite u svet reklama, uskoro otvaranje desetog FESTIVALA MARKETINGA ''FONklame''
U organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, FONklame će okupiti eminentne stručnjake koji će studentima približiti najnovije trendove iz oblasti marketinga
U četvrtak 16. marta, u Sali 015, Fakulteta organizacionih nauka svečano će biti otvoren festival marketinga - FONklame. Posetioci će te večeri imati priliku da uživaju u najboljim reklamama iz 2016. godine.
Svečano otvorena izložba radova "Neograničeno" u Dunavskom umetničkom izlogu
VESIĆ: Grad traži prostor za buduću etno galeriju u Beogradu (FOTO)
Po deseti put, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, FONklame će okupiti eminentne stručnjake koji će studentima Beogradskog univerziteta približiti najnovije trendove iz oblasti marketinga. FONklame će trajati u peridu od 16. marta do kraja meseca i sastojaće se od Večeri reklama, edukativnog dela, takmičarskog dela i humanitarne večeri zatvaranja festivala. Kako tradicija nalaže, festival je i ove godine humanitarnog karaktera. Sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za veče reklama i žurku zatvaranja biće uplaćena Univerzitetskoj dečijoj klinici u Tiršovoj.
Ulaznice za veče reklama biće dostupne na štandu FON-ovog centra za razvoj karijere na Fakultetu organizacionih nauka u periodu od 13. do 16. marta.
Edukativni deo festivala ove godine će ugostiti predavače koji će 18. marta na Fakultetu organizacionih nauka sa delegatima podeliti svoja znanja i iskustva na temu: Uspešne marketinške kampanje. Među predavačima će biti:
Slavoljub Stanković i Maja Marković, kreativni direktor i direktor za digitalni marketing Merkatora koji će izlagati na temu: "Beograd grad novih Idea".
IDEJA BEOGRADSKIH STUDENATA: Osmislili su onlajn platformu za učenje
Andrej Kugonič i Riley Hammersly, User acquisition manager i Community manager iz Nordeus-a sa temom: Successful global campaigns made in Belgrade
Ivana Zeković i Žarko Veljković, kreativni direktori marketing agencije Saatchi&Saatchi.
Prijave za učešće na edukativnom delu počinju 10. marta i trajaće do 15. marta u ponoć na sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.
Nakon Edukativnog dela biće organizovan i takmičarski deo na kome će studenti imati priliku da u praksi primene svoja marketinška znanja, a problem koji budu rešavali biće zadat od strane marketinške agencije Saatchi&Saatchi . Takmičarski deo će se realizovati 19. marta na Fakultetu organzicionih nauka. Prijave za učešće na ovom delu festivala počinju 10 i trajaće do 16. marta. Prijave će biti dostupne na zvaničnom sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.
Za dodatne informacije posetite sajt FON-ovog centra za razvoj karijere, a pratite i zvaničnu facebook stranicu festivala FONklame, kao i twitter nalog FON-ovog centra za razvoj karijere.