Уђите у свет реклама, ускоро отварање десетог ФЕСТИВАЛА МАРКЕТИНГА ''ФОНкламе''
У организацији ФОН-овог центра за развој каријере, ФОНкламе ће окупити еминентне стручњаке који ће студентима приближити најновије трендове из области маркетинга
У четвртак 16. марта, у Сали 015, Факултета организационих наука свечано ће бити отворен фестивал маркетинга - ФОНкламе. Посетиоци ће те вечери имати прилику да уживају у најбољим рекламама из 2016. године.
Свечано отворена изложба радова "Неограничено" у Дунавском уметничком излогу
ВЕСИЋ: Град тражи простор за будућу етно галерију у Београду (ФОТО)
По десети пут, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере, ФОНкламе ће окупити еминентне стручњаке који ће студентима Београдског универзитета приближити најновије трендове из области маркетинга. ФОНкламе ће трајати у периду од 16. марта до краја месеца и састојаће се од Вечери реклама, едукативног дела, такмичарског дела и хуманитарне вечери затварања фестивала. Како традиција налаже, фестивал је и ове године хуманитарног карактера. Средства која буду прикупљена продајом карата за вече реклама и журку затварања биће уплаћена Универзитетској дечијој клиници у Тиршовој.
Улазнице за вече реклама биће доступне на штанду ФОН-овог центра за развој каријере на Факултету организационих наука у периоду од 13. до 16. марта.
Едукативни део фестивала ове године ће угостити предаваче који ће 18. марта на Факултету организационих наука са делегатима поделити своја знања и искуства на тему: Успешне маркетиншке кампање. Међу предавачима ће бити:
Славољуб Станковић и Маја Марковић, креативни директор и директор за дигитални маркетинг Меркатора који ће излагати на тему: "Београд град нових Идеа".
ИДЕЈА БЕОГРАДСКИХ СТУДЕНАТА: Осмислили су онлајн платформу за учење
Андреј Кугонич и Riley Hammersly, Усер acquisition манагер и Community манагер из Нордеус-а са темом: Successful глобал цампаигнс маде ин Белграде
Ивана Зековић и Жарко Вељковић, креативни директори маркетинг агенције Saatchi&Saatchi.
Пријаве за учешће на едукативном делу почињу 10. марта и трајаће до 15. марта у поноћ на сајту ФОН-овог центра за развој каријере.
Након Едукативног дела биће организован и такмичарски део на коме ће студенти имати прилику да у пракси примене своја маркетиншка знања, а проблем који буду решавали биће задат од стране маркетиншке агенције Saatchi&Saatchi . Такмичарски део ће се реализовати 19. марта на Факултету органзиционих наука. Пријаве за учешће на овом делу фестивала почињу 10 и трајаће до 16. марта. Пријаве ће бити доступне на званичном сајту ФОН-овог центра за развој каријере.
За додатне информације посетите сајт ФОН-овог центра за развој каријере, а пратите и званичну facebook страницу фестивала ФОНкламе, као и twitter налог ФОН-овог центра за развој каријере.