PROBLEM: Vibrira vam auto kada ste u leru? Kod benzinaca označava jedno, a kod dizelaša nešto drugo
Isti simptomi ne označavaju istu problematiku kod vozila
Kada je motor u leru, automobil bi trebalo da radi mirno i uravnoteženo, međutim ukolioko osetite vibracije ili vam se poveća broj obrtaja to može ukazivati na probleme.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/02/06/profimedia-0588808369_1.jpg?itok=oGc-QIVF)
ČLAN BELIVUKOVE GRUPE PUŠTEN IZ ZATVORA: Sumnjiči se da je namamio Veličkovića u "kuću strave" - advokat potvrdio
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/07/21/kajsijarina.jpg?itok=10AUwASU)
ONI SU IZGUBILI BLIZU ČETIRI TONA KASIJA - GLAVNI KRIVAC MRAZ: Đorđevići kod Topole jedva da imaju za džem i rakiju (FOTO)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/07/20/pjimage_10_0.jpg?itok=W_LSLmyN)
LEPOTICA KOJA MAMI TURISTE I NOĆU: Čuvar pravoslavlja usred Kladova - crkva Svetog velikomučenika Đorđa (VIDEO/FOTO)
Navedeni simptomi kod benzinaca mogu značiti da su svećice dotrajale, pa je paljenje smeše u cilindrima otežano. Takođe, može se desiti i da su neispravne žične instalacije. Kada je reč o dizelašima, mogući uzroci su zapušene dizne za ubrizgavanje goriva.
Neravnomeran rad izazivaju i problemi u sistemima dovoda vazduha/goriva u motor.
Nakon promene zupčastog kaiša može se dogoditi da nije savršeno usklađen, čime ni rad ventila nije sinhronizovan. Sve to smanjuje kompresiju i rezultira "nemirnim" motorom u leru.
Na kraju, mogući su problemi s vremenom paljenja smeše zbog kojih će agregat raditi "grublje" ili će se ugasiti.