DOBRO OBRATITE PAŽNJU! Ova mesta su NAJOPASNIJA u autobusima, poslušajte REČ EKSPERTA - SAČUVAJTE ŽIVOT
Sve tri nastradale putnice kod Kuršumlije sedele su na mestima koja važe za najmanje bezbedna.
Irena Vesović, Dobrila Radovanović i Jelica Radović, putnice su koje su nastradale u stravičnom udesu autobusa i kamiona kod Kuršumlije. Sve tri su tog dana sedele na prednjim sedištima, iza vozača.
Malo ko od nas, kad uđe u autobus, uopšte i pomisli koliko je bezbedno sedište koje mu je tog dana zapalo. Razloga za takvo preispitivanje i nema, jer u većini slučajeva putnici koji izgube život u autobuskim nesrećama, stradaju iz skroz drugog razloga.
GDE JE ZAPELO? Tri godine od POŽARA, crkva Svetog Save u Njujorku NEMA BOGOSLUŽENJA! Kada će se OPORAVITI ovaj Saborni hram?
Šta se to dogodilo? Srbi se ove godine NISU PREJEDALI za praznike, a jedna stvar POSEBNO IZNENAĐUJE!
NESTALA ALEKSANDRA ALEKSANDROV, PORODICA MOLI ZA POMOĆ! Poslednji put viđena na Keju u Sremskoj Kamenici 30.aprila!
Ipak, kad je reč o ovako esktremnim situacijama i žestokim sudarima autobusa i drugog isto tako masivnog vozila, nije nebitno gde sedite. Najmanje bezbedna mesta su upravo ona na kojima su tri žene stradale - dva prednja tik iza vozača i dva prednja preko puta.
Kod jakih sudara, ova mesta trpe najjaču silinu udara ili, u ovom slučaju, požara. Odmah posle tih mesta, kao najmanje bezbedna stručnjaci označavaju četiri poslednja sedišta, jer ona trpe najjači udar kad je autobus jako udaren otpozadi.
- Najbezbednija mesta su sedišta iz zadnjih vrata, na sredini. Međutim, prvi red sedišta kod savremenijih autobusa projektovan je tako da napred ima sistem koji prima udar i prenosi ga na šasiju autobusa, odnosno donje čvrste delove vozila. Funkcija ovog sistema je da zaštiti putnike od udara prilikom sudara autobusa i manjeg vozila, tako da bi u tom slučaju i vozač jedva imao povrede, a putnici sigurno ne - objašnjava Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Kad je bilo najgore, desilo se ČUDO! Pobedio je OPAKU bolest, a njegovo pismo zahvalnosti oduševilo je SRBIJU!
OVO NISTE ZNALI! Prolazite SVAKI DAN pored UKLETOG MESTA u samom SRCU BEOGRADA - zid STRAVE i UŽASA
Dešifrovan GENETSKI KOD Srba! Pola smo Sloveni, malo Germani, ali NIMALO TURCI
Međutim, ovakva zaštita garantovana je kod sudara autobusa i na primer auta. Ako prilikom takvog sudara, autobus vozi do 50 km/h, bezbednost putnika i vozača se ne dovodi u pitanje. I tada nije važno na kom ste sedištu.
Sudar kod Kuršumlije je drugačiji slučaj, ekstreman, jer je ipak reč o udesu autobusa i isto tako velikog kamiona. Zvaničan uzrok nesreće nije utvrđen i kako Božović poručuje, trebalo bi pustiti sud da presudi u ovom slučaju, pre nego što požurimo da donesemo zaključke. Za sada se pretpostavlja da je vozač autobusa skrenuo u suprotnu traku i tako se sudario sa velikim kamionom, nakon čega su u velikom požaru izgorela oba vozača i tri putnice.
- U ovakvom slučaju je teško govoriti o bezbednosti. Da su, recimo, neki putnici stajali prilikom sudara, oni ne bi mogli da se zadrže, pali bi i verovatno udarili glavom. U tom slučaju je stajati bilo opasno isto koliko i sedeti napred, iza vozača - dodaje Božović.
OSUĐENI UBICA POSTAO PISAC: Zatvorenik iz Zabele objavio TRI KNJIGE i sada osvaja nagrade!
Poplave PRETE Srbiji, Svi STRAHUJU od reprize scenarija iz 2014. godine: Ovo su najkritičnije tačke
SKANDAL NA VENČANJU U MAČVI: Mlada zadržala svoje prezime pa počela drama
On ističe da najveći broj stradalih putnika pogine prilikom prevrtanja autobusa i to zato što nisu vezani, ali se to slabo pominje u javnosti.
- Najveći broj žrtava beležimo prilikom prevrtanja. Putnici poginu tako što poispadaju iz autobusa jer nisu vezani. Pojaseve ima većina autobusa, ali ih putnici ne primete, jer nisu navikli. Vezivanje u autobusu jednako je važno i isto vam čuva život koliko i vezivanje u autobusu - poručuje naš sagovornik.