ДОБРО ОБРАТИТЕ ПАЖЊУ! Ова места су НАЈОПАСНИЈА у аутобусима, послушајте РЕЧ ЕКСПЕРТА - САЧУВАЈТЕ ЖИВОТ
Све три настрадале путнице код Куршумлије седеле су на местима која важе за најмање безбедна.
Ирена Весовић, Добрила Радовановић и Јелица Радовић, путнице су које су настрадале у стравичном удесу аутобуса и камиона код Куршумлије. Све три су тог дана седеле на предњим седиштима, иза возача.
Мало ко од нас, кад уђе у аутобус, уопште и помисли колико је безбедно седиште које му је тог дана запало. Разлога за такво преиспитивање и нема, јер у већини случајева путници који изгубе живот у аутобуским несрећама, страдају из скроз другог разлога.
ГДЕ ЈЕ ЗАПЕЛО? Три године од ПОЖАРА, црква Светог Саве у Њујорку НЕМА БОГОСЛУЖЕЊА! Када ће се ОПОРАВИТИ овај Саборни храм?
Шта се то догодило? Срби се ове године НИСУ ПРЕЈЕДАЛИ за празнике, а једна ствар ПОСЕБНО ИЗНЕНАЂУЈЕ!
НЕСТАЛА АЛЕКСАНДРА АЛЕКСАНДРОВ, ПОРОДИЦА МОЛИ ЗА ПОМОЋ! Последњи пут виђена на Кеју у Сремској Каменици 30.априла!
Ипак, кад је реч о овако есктремним ситуацијама и жестоким сударима аутобуса и другог исто тако масивног возила, није небитно где седите. Најмање безбедна места су управо она на којима су три жене страдале - два предња тик иза возача и два предња преко пута.
Код јаких судара, ова места трпе најјачу силину удара или, у овом случају, пожара. Одмах после тих места, као најмање безбедна стручњаци означавају четири последња седишта, јер она трпе најјачи удар кад је аутобус јако ударен отпозади.
- Најбезбеднија места су седишта из задњих врата, на средини. Међутим, први ред седишта код савременијих аутобуса пројектован је тако да напред има систем који прима удар и преноси га на шасију аутобуса, односно доње чврсте делове возила. Функција овог система је да заштити путнике од удара приликом судара аутобуса и мањег возила, тако да би у том случају и возач једва имао повреде, а путници сигурно не - објашњава Милан Божовић из Комитета за безбедност саобраћаја.
Кад је било најгоре, десило се ЧУДО! Победио је ОПАКУ болест, а његово писмо захвалности одушевило је СРБИЈУ!
ОВО НИСТЕ ЗНАЛИ! Пролазите СВАКИ ДАН поред УКЛЕТОГ МЕСТА у самом СРЦУ БЕОГРАДА - зид СТРАВЕ и УЖАСА
Дешифрован ГЕНЕТСКИ КОД Срба! Пола смо Словени, мало Германи, али НИМАЛО ТУРЦИ
Међутим, оваква заштита гарантована је код судара аутобуса и на пример аута. Ако приликом таквог судара, аутобус вози до 50 км/х, безбедност путника и возача се не доводи у питање. И тада није важно на ком сте седишту.
Судар код Куршумлије је другачији случај, екстреман, јер је ипак реч о удесу аутобуса и исто тако великог камиона. Званичан узрок несреће није утврђен и како Божовић поручује, требало би пустити суд да пресуди у овом случају, пре него што пожуримо да донесемо закључке. За сада се претпоставља да је возач аутобуса скренуо у супротну траку и тако се сударио са великим камионом, након чега су у великом пожару изгорела оба возача и три путнице.
- У оваквом случају је тешко говорити о безбедности. Да су, рецимо, неки путници стајали приликом судара, они не би могли да се задрже, пали би и вероватно ударили главом. У том случају је стајати било опасно исто колико и седети напред, иза возача - додаје Божовић.
ОСУЂЕНИ УБИЦА ПОСТАО ПИСАЦ: Затвореник из Забеле објавио ТРИ КЊИГЕ и сада осваја награде!
Поплаве ПРЕТЕ Србији, Сви СТРАХУЈУ од репризе сценарија из 2014. године: Ово су најкритичније тачке
СКАНДАЛ НА ВЕНЧАЊУ У МАЧВИ: Млада задржала своје презиме па почела драма
Он истиче да највећи број страдалих путника погине приликом превртања аутобуса и то зато што нису везани, али се то слабо помиње у јавности.
- Највећи број жртава бележимо приликом превртања. Путници погину тако што поиспадају из аутобуса јер нису везани. Појасеве има већина аутобуса, али их путници не примете, јер нису навикли. Везивање у аутобусу једнако је важно и исто вам чува живот колико и везивање у аутобусу - поручује наш саговорник.