NOVA PRAVILA ZA REGISTRACIJU DONELA DOZU STRAHA! Vozilu ne sme faliti nijedan deo, pogotovo na ovom delu automobila
Nova pravila za registraciju vozila donela su konfuziju i dozu straha kod vozača
Automobil ne može imati kuku koja nije atestirana, a poznato je da je vozači obično sami nameštaju. Ona mora biti fabrički postavljena, u suprotnom nećete proći tehnički.
IMATE PROBLEMA SA SPAVANJEM? Dugoročno IZLAGANJE jakom suncu utiče na RASPOLOŽENJE, posebno ovoj grupi ljudi
ČUDNA MODA NA ZLATIBORU: Dok stranci MASTE BRK komplet lepinjom i domaćim kajmakom, gosti iz Srbije naručuju bifteke, paste i pice (FOTO)
SJAJNA VEST ZA SRBIJU I GASTARBAJTERE: Nalazimo se na "zelenoj listi" ove zemlje, putovanje znatno olakšano
Nova pravila za registraciju vozila donela su konfuziju i dozu straha kod vozača. Lako se može desiti da automobil ne prođe tehnički pregled jer budu uočene neke ogrebotine i naprsnuća koja za vlasnike, na prvi pogled, možda i nisu toliko važna, te im nisu pridavali veću pažnju i nisu popravili na vreme.
- Kako ne bi dolazilo do ovakvih stvari, prvo savetujemo ljudima da mesec dana pre tehničkog pregleda urade sve popravke na vozilu da na samom pregledu ne bi dolazilo do neprijatnosti i iznenađenja - kaže Ratomir Miladinović iz Agencije za registraciju "Don".
Prema njegovim rečima, fokus je na vozilu u celosti.
- Svi mehanizmi na vozilu moraju biti potpuno ispravni, jer i zbog nekih sitnih detalja možete biti vraćeni. Prvo, automobil ne može imati kuku koja nije atestovana, a poznato je da je vozači obično sami nameštaju. Ona mora biti fabrički postavljena, jer ako nije, vozilo ne može da prođe tehnički. Ljudi često sami stavljaju tamna stakla, ali vozilo može imati samo fabrički zatamnjena. Ksenone, odnosno bela svetla, ne smete ugraditi sami na svoju ruku. Ona takođe mogu biti samo fabrički postavljena.
Manje ogrebotine na vozilu se ne uzimaju u obzir ukoliko nisu veće od 10 milimetara ili ukoliko nisu neka ozbiljnija udubljenja.
- Pre dolaska na pregled treba pogledati šoferšajbnu i, ako je naprsla, to treba na vreme sanirati jer ne može se proći tehnički. Zatim ništa ne sme faliti iz svetlosne grupe, odnosno migavci, farovi, stop svetla. Ako na tim svetlima fali deo plastike, to već predstavlja problem, ali ako je došlo samo do ogrebotine, to se neće uzimati za zlo.
On ističe da su gume takođe veoma bitne jer se kod njih meri dubina šare, a u zavisnosti od sezone, treba da budu zimske ili letnje gume na vozilu.
- Na samom pregledu kočenja, loša guma daje loše rezultate, što neće proći pregled. Često se dešava da dođu ljudi koji imaju motocikle i nemaju ispravan kilometar sat, odnosno instrument za pređenu kilometražu. Retrovizor je veoma bitan i on takođe mora biti funkcionalan i u celosti bez oštećenja. Navodi se da postoji određena granica tolerancije, ali da ne smete doći na tehnički ukoliko imate rupu na podu ili neko veće oštećenje, jer je to indikator na prvom pogledu da tu još dosta toga nije ispravno.
- Pošto su uveliko gužve, savetujem svim građanima da zakažu tehnički pregled na vreme bar tri do pet dana unapred.
- Vozilu ne sme faliti nijedan deo
- Svi mehanizmi moraju biti ispravni
- Kuka na vozilu mora biti atestovana
- Dozvoljena su samo fabrički zatamnjena stakla
- Ksenoni, odnosno bela svetla, moraju biti fabrički nameštena
- Ne sme biti većih ogrebotina i udubljenja
- Šoferšajbna ne sme biti naprsla
- Vozilo mora imati migavce, farove i stop svetla kojima ne fali deo plastike
- Gume moraju biti ispravne
- Vozilo mora da ima ispravan instrument za merenje kilometraže
- Retrovizor mora biti funkcionalan i bez oštećenja