Šta kažu stručnjaci za budućeg ministra Momirovića? Kako će izgledati Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
Možda nije veliko iznenađenje to što je Tomislav Momirović, vlasnik "Mona" hotela, ušao u Vladu Srbije, ali resor saobraćaja, građevine i infrastrukture, koji mu je poveren, svakako je iznenadio mnoge, pa i ekonomske stručnjake.
Svi se slažu da ako je kao mlad stručnjak uspeo da napravi dobre rezultate u hotelskoj industriji, da će svojom energijom i znanjem to uraditi i sa sektorom koji mu je poveren.
U KAFIĆIMA FAJRONT VEĆ OD 20 SATI? Šta nas čeka zbog onih koji ne poštuju mere
KONAČNO OBJAŠNJENO: Postoji čvrst razlog zašto stalno treba nositi maske! Oglasila se pulmolog KCS-a
BROJKE SU NAS PREŠLE: Statistika omašila, treći talas u Srbiji MNOGO JAČI nego što se mislilo ranije (FOTO)
Nema sumnje, smatraju srpski ekonomisti, da će i Ministarstvo privrede, pod palicom Anđelke Atanasković, direktorke "Prve petoletke - Namenske", "žene zmaj", kako je nazvao i sam predsednik Srbije Aleksandar Vučić - imati rezultate.
- Ministarka privrede i radnici su preuzeli deo propale firme i pokazali su da to može da funkcioniše, iako nije bilo pod državnim patronatom, jer je firma bila otpisana. Ona ima organizacionih sposobnosti i pokazalo se da ume da radi. Svakako, nisu ministri neki koji samostalno vode politiku, to je timski rad, a naš predsednik ima značajnu ulogu u svemu tome - objašnjava Ljubodrag Savić, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
Inače, ministarka privrede Anđelka Atanasković, izabrana je za najboljeg menadžera jugoistočne Evrope. A, fabriku iz Trstenika je oživela i za dve godine ostvarila prihod veći od 137 miliona evra.
Kada je reč o Momiroviću, Savić ističe da je činjenica da je napravio dobre rezultate u hotelskoj industriji. To je porodica koja je u teškim vremenima uspela da održi i napravi veliki posao.
- Novi ministar saobraćaja mi je iznenađenje, ali ne dovodim u pitanje njegovu sposobnost da to vodi. To je mlad čovek, koji se pokazao u svom poslu, da ume da ga vodi. Ne mislim da će biti lošiji ministar od njegovog prethodnika - ističe Savić.
Inače, budućeg ministra saobraćaja, građevine i infrastrukture i te kako čeka period kada će morati dobro da "zavrne" rukave. Njegova prethodnica Zorana Mihajlović okončala je za vreme svog mandata Koridor 10 i auto-put do Čačka. Momirović će morati da privede kraju brzu prugu Beograd - Budimpešta, deo do Subotice, ali i da započne deo ka Nišu. Tu su i Moravski koridor, početak gradnje auto-puta ka Prištini, ali i završetak "Miloša Velikog" i Koridora 11. Trenutno se gradi deonica od Preljine do Požege. Budući ministar Momirović dobija u amanet i izgradnju stanova za bezbednjake, ali i najavljen auto-put "Karađorđe", od Aranđelovca do istočne Srbije.
Ministar saobraćaja je izuzetno interesantno rešenje i na mene je on ostavio utisak kao neko ko se zalaže za privredu, smatra Nebojša Atanacković, počasni predsednik Unije poslodavaca. Kako kaže, Momirović spada u ljude koje treba ceniti prema onome što je do sada uradio sam, bez državne pomoći. A što se tiče Ministarstva privrede, tu očekuje da vide zalaganje ministra za ovaj resor.