Шта кажу стручњаци за будућег министра Момировића? Како ће изгледати Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Можда није велико изненађење то што је Томислав Момировић, власник "Мона" хотела, ушао у Владу Србије, али ресор саобраћаја, грађевине и инфраструктуре, који му је поверен, свакако је изненадио многе, па и економске стручњаке.
Сви се слажу да ако је као млад стручњак успео да направи добре резултате у хотелској индустрији, да ће својом енергијом и знањем то урадити и са сектором који му је поверен.
У КАФИЋИМА ФАЈРОНТ ВЕЋ ОД 20 САТИ? Шта нас чека због оних који не поштују мере
КОНАЧНО ОБЈАШЊЕНО: Постоји чврст разлог зашто стално треба носити маске! Огласила се пулмолог КЦС-а
БРОЈКЕ СУ НАС ПРЕШЛЕ: Статистика омашила, трећи талас у Србији МНОГО ЈАЧИ него што се мислило раније (ФОТО)
Нема сумње, сматрају српски економисти, да ће и Министарство привреде, под палицом Анђелке Атанасковић, директорке "Прве петолетке - Наменске", "жене змај", како је назвао и сам председник Србије Александар Вучић - имати резултате.
- Министарка привреде и радници су преузели део пропале фирме и показали су да то може да функционише, иако није било под државним патронатом, јер је фирма била отписана. Она има организационих способности и показало се да уме да ради. Свакако, нису министри неки који самостално воде политику, то је тимски рад, а наш председник има значајну улогу у свему томе - објашњава Љубодраг Савић, професор Економског факултета у Београду.
Иначе, министарка привреде Анђелка Атанасковић, изабрана је за најбољег менаџера југоисточне Европе. А, фабрику из Трстеника је оживела и за две године остварила приход већи од 137 милиона евра.
Када је реч о Момировићу, Савић истиче да је чињеница да је направио добре резултате у хотелској индустрији. То је породица која је у тешким временима успела да одржи и направи велики посао.
- Нови министар саобраћаја ми је изненађење, али не доводим у питање његову способност да то води. То је млад човек, који се показао у свом послу, да уме да га води. Не мислим да ће бити лошији министар од његовог претходника - истиче Савић.
Иначе, будућег министра саобраћаја, грађевине и инфраструктуре и те како чека период када ће морати добро да "заврне" рукаве. Његова претходница Зорана Михајловић окончала је за време свог мандата Коридор 10 и ауто-пут до Чачка. Момировић ће морати да приведе крају брзу пругу Београд - Будимпешта, део до Суботице, али и да започне део ка Нишу. Ту су и Моравски коридор, почетак градње ауто-пута ка Приштини, али и завршетак "Милоша Великог" и Коридора 11. Тренутно се гради деоница од Прељине до Пожеге. Будући министар Момировић добија у аманет и изградњу станова за безбедњаке, али и најављен ауто-пут "Карађорђе", од Аранђеловца до источне Србије.
Министар саобраћаја је изузетно интересантно решење и на мене је он оставио утисак као неко ко се залаже за привреду, сматра Небојша Атанацковић, почасни председник Уније послодаваца. Како каже, Момировић спада у људе које треба ценити према ономе што је до сада урадио сам, без државне помоћи. А што се тиче Министарства привреде, ту очекује да виде залагање министра за овај ресор.