KAKVA ĆE BITI SUDBINA PANČEVAČKOG MOSTA? Napokon razrešena dilema o temi oko koje se digla velika prašina (VIDEO)
Povodom najave rušenja Pančevačkog mosta jer je star, kao i podizanja novog, u Beogradu se digla velika prašina sa oprečnim i podeljenim komentarima
Direktor javnog preduzeća "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak tim povodom ističe da je očekivao razne komentare, dodajući da je u pitanju zabuna, jer će se, kako dodaje, pored starog, najpre izgraditi novi most.
SPRŽEN KUKURUZ I U ČAČANSKOM KRAJU: Umesto zelene stabljike potpuno žute - kako prehraniti krave? (FOTO)
OPLJAČKAO DVA KAFIĆA ZA DVA DANA: Lopov isplanirao sve do detalja, ipak jedna stvar mu je promakla! (VIDEO)
UGOSTITELJSKE OBJEKTE ČEKA NOVA MERA! Oglasili se iz Kriznog štaba - evo na koji način ćete moći u kafanu!
- Ljudi nisu razumeli, oni su mislili da ćemo mi da drušimo stari most, pa tu da izgradimo novi. Ne, ideja je bila da se napravi novi, pa da se onda ruši stari. Ne bismo dozvolili da ljudi iz Borče, Ovče i ostalih mesta ne mogu da prelaze na ovu stranu - priča Drobnjak.
Kako Drobnjak dodaje, u Srbiji se dosta gradi u poslednje vreme, što je veliki ponos.
- To je predsednik vrlo pametno video, i shvatio šta treba da se radi od jadne Srbije, kakva je bila pre osam godina. Vučić je kriv za sve što je dobro u Srbiji sada. U poslednjih nekoliko godina, stanovi u Beogradu su poskupeli. On je sve video kao predsednik Vlade, i nas ministre je uvek prozivao, kako bismo nešto uradili - priča Drobnjak.
Predsednik Srbije je, kako Drobnjak dodaje, uvideo da mora da radi auto - puteve i brze saobraćajnice, jer svaka firma koja želi da dođe da otvori fabriku kod nas, želi dobre i kvalitetne puteve.
- Do Kladova će doći taj 61 kilometar koji će biti kao pista. Ja putare teram da sve odrade kvalitetno, i kada se radi put, i tunel i ostalo, jer ti putevi moraju da se održavaju, da budu ravni, jer ljudi žele da njihov auto "pliva" - otkriva Drobnjak.
Kako Drobnjak otkriva, do kraja godine trebao bi d abude gotov put do Pakovraća, dodajući da za takav put jesu neophodni iskusni inženjeri, jer je, kako objašnjava u pitanju veoma zahtevna deonica.
- I kada je u pitanju Brus, tu "Putevi Srbije" izdvajaju ogroman novac, kako put ne bi propao. Naravno, i od Blaca prema Kopaoniku se sada radi završni sloj asfalta. Tu smo radili odvodnjavanje, ivičnjake, klizišta, jer je voda najveći neporijatelj puteva. Tu smo odvojili 350 miliona - nastavlja Drobnjak.
Govoreći o oblaznici oko Beograda, Drobnjak dodaje da se trenutno radi projekat koji je vezan za što bolje rasterećenje saobraćaja.
- Tu su najveći porblemi, jer je previše vozila - priča Drobnjak.