КАКВА ЋЕ БИТИ СУДБИНА ПАНЧЕВАЧКОГ МОСТА? Напокон разрешена дилема о теми око које се дигла велика прашина (ВИДЕО)
Поводом најаве рушења Панчевачког моста јер је стар, као и подизања новог, у Београду се дигла велика прашина са опречним и подељеним коментарима
Директор јавног предузећа "Путеви Србије" Зоран Дробњак тим поводом истиче да је очекивао разне коментаре, додајући да је у питању забуна, јер ће се, како додаје, поред старог, најпре изградити нови мост.
СПРЖЕН КУКУРУЗ И У ЧАЧАНСКОМ КРАЈУ: Уместо зелене стабљике потпуно жуте - како прехранити краве? (ФОТО)
ОПЉАЧКАО ДВА КАФИЋА ЗА ДВА ДАНА: Лопов испланирао све до детаља, ипак једна ствар му је промакла! (ВИДЕО)
УГОСТИТЕЉСКЕ ОБЈЕКТЕ ЧЕКА НОВА МЕРА! Огласили се из Кризног штаба - ево на који начин ћете моћи у кафану!
- Људи нису разумели, они су мислили да ћемо ми да друшимо стари мост, па ту да изградимо нови. Не, идеја је била да се направи нови, па да се онда руши стари. Не бисмо дозволили да људи из Борче, Овче и осталих места не могу да прелазе на ову страну - прича Дробњак.
Како Дробњак додаје, у Србији се доста гради у последње време, што је велики понос.
- То је председник врло паметно видео, и схватио шта треба да се ради од јадне Србије, каква је била пре осам година. Вучић је крив за све што је добро у Србији сада. У последњих неколико година, станови у Београду су поскупели. Он је све видео као председник Владе, и нас министре је увек прозивао, како бисмо нешто урадили - прича Дробњак.
Председник Србије је, како Дробњак додаје, увидео да мора да ради ауто - путеве и брзе саобраћајнице, јер свака фирма која жели да дође да отвори фабрику код нас, жели добре и квалитетне путеве.
- До Кладова ће доћи тај 61 километар који ће бити као писта. Ја путаре терам да све одраде квалитетно, и када се ради пут, и тунел и остало, јер ти путеви морају да се одржавају, да буду равни, јер људи желе да њихов ауто "плива" - открива Дробњак.
Како Дробњак открива, до краја године требао би д абуде готов пут до Паковраћа, додајући да за такав пут јесу неопходни искусни инжењери, јер је, како објашњава у питању веома захтевна деоница.
- И када је у питању Брус, ту "Путеви Србије" издвајају огроман новац, како пут не би пропао. Наравно, и од Блаца према Копаонику се сада ради завршни слој асфалта. Ту смо радили одводњавање, ивичњаке, клизишта, јер је вода највећи непоријатељ путева. Ту смо одвојили 350 милиона - наставља Дробњак.
Говорећи о облазници око Београда, Дробњак додаје да се тренутно ради пројекат који је везан за што боље растерећење саобраћаја.
- Ту су највећи порблеми, јер је превише возила - прича Дробњак.