U PAKLU TEHNIČKOG PREGLEDA! Muke vozača sve gore: Dragoljub kupio kuku i prikolicu, a onda preživeo PRAVU TORTURU!
Na svu muku ima i Đ na tablici.
Više od tri meseca nakon donošenja novog pravilnika o ispravnosti vozila, muke vozača ne jenjavaju.
Srbi, sutra slavimo Krstovdan: Jedna stvar je STROGO ZABRANJENA na veliki praznik
Tako jedan Beograđanin pred ovogodišnju registraciju mora da plati više od 16.000 dinara zbog kuke koju je ugradio na automobil pre pet godina, a neplaniram troškovima ovde nije kraj.
- Kupio sam nov automobil u salonu pre 11 godina, u ispostavi "Jeep", a zbog čestih poljskih radova na placu bila mi je potrebna prikolica pa sam želeo i da ugradim kuku. Nju sam preko rođaka naručio iz Nemačke, i taj deo je stigao u Srbiju, a te kuke proizvodi poljska fabrika "Auto-hak", specijalno za moj model automobila, original. Sve se fes uklopilo, i čak na sebi ima serijski broj koji dokazuje da tačno odgovara mom autu - počinje priču Dragoljub M. iz Beograda.
Prema njegovim rečima, kuku za vuču ugradio je na automobil pre pet godina i sve je funkcionisalo bez ikakvih problema. Međutim, zbog novog pravilnika, shvatio je da će za tehnički pregled pred registraciju biti potreban atest za ovaj deo, i onda se upustio u birokratsku torturu, koja će mu iz džepa izbiti oko 150 evra.
U Klinički centar u Kragujevcu zalutao najlukaviji pacijent ikada: A evo ko je u pitanju? (VIDEO)
- Prvo sam otišao na Mašinski fakultet da uradim atest, odakle su me vratili, rekavši da je moram da im donesem, između ostalog, i izjavu servisa koji je ugradio vučni uređaj, račun od kupovine auta, kao i odobrenje od predstavnika proizvođača. To znači da sam morao od "Jeep-a" da dobijem potvrdu da na moj automobil sme da se ugradi kuka, koja me je koštala 10.055,40 dinara - priča ovaj vozač, koji nam je priložio i uplatnicu.
Nakon toga mora da odveze auto na Mašinski fakultet da urade atest, što njima plaća 3.000 dinara, i dodatnih 3.000 Agenciji za bezbednost saobraćaja, kao i 300 dinara takse.
Država obezbedila avione za bezbedan i brz prevoz bolesne dece
- Sve je original i fabrički, što bi trebalo da bude garancija da sve mora da bude u redu, a sada mi traže da to "potvrdim" sa oko 150 evra. Bilo bi mi logičnije da su tražili atest odmah po ugradnji, a ne sada posle toliko godina. Nadam se samo da će naredne godine sve biti u redu kad budem registrovao auto i da neću imati dodatnih troškova - rekao je Dragoljub.
Sagovornik lista priča i da je nešto manju sumu bespotrebno potrošio i prilikom registracije prikolice, ali je ta procedura bila još više "upetljana".
- Prikolicu sam takođe kupio u radnji, od uvoznika iz Slovenije, koji je kao prodavac, sve njene podatke prosledio MUP. Ove godine, kada je trebalo da je registrujem, prvo su mi tražili atest u tehničkom pregledu. Onda sam otišao u AMSS, gde su mi rekli da odem u Ljermontovu po dokumentaciju za prikolicu. Taj zahtev u Ljermontovoj sam platio 1.300 dinara, i imali su svu dokumentaciju osim osim one o atestu, te su mi izdali potvrdu o tome, a napomenuli su mi i da on nije potreban za prikolicu to godište, kao i da ovi što su mi tražili atest u servisu za tehnički pregled moraju da znaju da mi taj atest ne treba.
Nakon svega toga vratio se u servis, pokazao im dokument, oni su ga uvažili, ali je onda nastao drugi problem: shvatili su da oni ne mogu da pregledaju prikolice te nosivosti, samo manje, pa je naš sagovornik morao da pronađe novi servis, što je takođe bio problem.
SRBIJA U PRIPRAVNOSTI! Uvedena VANREDNA KONTROLA na granicama zbog MAJMUNSKIH BOGINJA!
- U drugom servisu mi rekli da im taj papir iz MUP uopšte ne treba, tako da zaključujem da ovi koji obavljaju tehnički pregled negde poznaju novi pravilnik, a negde ne poznaju i onda ispaštamo mi građani - zaključuje sagovornik, koji kaže da uskoro očekuje i trošak zamene tablica, imajući u vidu da registarska oznaka njegovog auta sadrži slovo Đ.