У ПАКЛУ ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА! Муке возача све горе: Драгољуб купио куку и приколицу, а онда преживео ПРАВУ ТОРТУРУ!
На сву муку има и Ђ на таблици.
Више од три месеца након доношења новог правилника о исправности возила, муке возача не јењавају.
Срби, сутра славимо Крстовдан: Једна ствар је СТРОГО ЗАБРАЊЕНА на велики празник
Тако један Београђанин пред овогодишњу регистрацију мора да плати више од 16.000 динара због куке коју је уградио на аутомобил пре пет година, а непланирам трошковима овде није крај.
- Купио сам нов аутомобил у салону пре 11 година, у испостави "Јееп", а због честих пољских радова на плацу била ми је потребна приколица па сам желео и да уградим куку. Њу сам преко рођака наручио из Немачке, и тај део је стигао у Србију, а те куке производи пољска фабрика "Ауто-хак", специјално за мој модел аутомобила, оригинал. Све се фес уклопило, и чак на себи има серијски број који доказује да тачно одговара мом ауту - почиње причу Драгољуб М. из Београда.
Према његовим речима, куку за вучу уградио је на аутомобил пре пет година и све је функционисало без икаквих проблема. Међутим, због новог правилника, схватио је да ће за технички преглед пред регистрацију бити потребан атест за овај део, и онда се упустио у бирократску тортуру, која ће му из џепа избити око 150 евра.
У Клинички центар у Крагујевцу залутао најлукавији пацијент икада: А ево ко је у питању? (ВИДЕО)
- Прво сам отишао на Машински факултет да урадим атест, одакле су ме вратили, рекавши да је морам да им донесем, између осталог, и изјаву сервиса који је уградио вучни уређај, рачун од куповине аута, као и одобрење од представника произвођача. То значи да сам морао од "Јееп-а" да добијем потврду да на мој аутомобил сме да се угради кука, која ме је коштала 10.055,40 динара - прича овај возач, који нам је приложио и уплатницу.
Након тога мора да одвезе ауто на Машински факултет да ураде атест, што њима плаћа 3.000 динара, и додатних 3.000 Агенцији за безбедност саобраћаја, као и 300 динара таксе.
Држава обезбедила авионе за безбедан и брз превоз болесне деце
- Све је оригинал и фабрички, што би требало да буде гаранција да све мора да буде у реду, а сада ми траже да то "потврдим" са око 150 евра. Било би ми логичније да су тражили атест одмах по уградњи, а не сада после толико година. Надам се само да ће наредне године све бити у реду кад будем регистровао ауто и да нећу имати додатних трошкова - рекао је Драгољуб.
Саговорник листа прича и да је нешто мању суму беспотребно потрошио и приликом регистрације приколице, али је та процедура била још више "упетљана".
- Приколицу сам такође купио у радњи, од увозника из Словеније, који је као продавац, све њене податке проследио МУП. Ове године, када је требало да је региструјем, прво су ми тражили атест у техничком прегледу. Онда сам отишао у AMSS, где су ми рекли да одем у Љермонтову по документацију за приколицу. Тај захтев у Љермонтовој сам платио 1.300 динара, и имали су сву документацију осим осим оне о атесту, те су ми издали потврду о томе, а напоменули су ми и да он није потребан за приколицу то годиште, као и да ови што су ми тражили атест у сервису за технички преглед морају да знају да ми тај атест не треба.
Након свега тога вратио се у сервис, показао им документ, они су га уважили, али је онда настао други проблем: схватили су да они не могу да прегледају приколице те носивости, само мање, па је наш саговорник морао да пронађе нови сервис, што је такође био проблем.
СРБИЈА У ПРИПРАВНОСТИ! Уведена ВАНРЕДНА КОНТРОЛА на границама због МАЈМУНСКИХ БОГИЊА!
- У другом сервису ми рекли да им тај папир из МУП уопште не треба, тако да закључујем да ови који обављају технички преглед негде познају нови правилник, а негде не познају и онда испаштамо ми грађани - закључује саговорник, који каже да ускоро очекује и трошак замене таблица, имајући у виду да регистарска ознака његовог аута садржи слово Ђ.