MORAO JE DA BUDE LIKVIDIRAN, DUĆA ZBOG NJEGA IMAO KOMPLEKSE! Otkrivene tajne Zemunskog klana - ovako su pravili čuvene akcije
Čekao sam Skoleta deset puta sa zoljom na Košutnjaku i Bežaniji jer je vozio blindu, ali ga nije bilo. Jedino na tim mestima ne bi stradali nedužni ljudi, opisuje Sretko Kalinić (48) u svojoj knjizi "Zemunski klan - ko je ko".
U toj knjizi glavni ubica "zemunskog klana", između ostalog, opisao je likvidacije mnogih poznatih ličnosti iz tadašnjeg podzemlja koje je počinio po naređenju svog vođe Dušana Spasojevića.
Vođa "miljakovačkog klana" Zoran Uskoković Skole (37) likvidiran je 27. aprila 2000. u kako su mediji označili, spektakularnoj jurnjavi. Glave mu je došao upravo Kalinić, koji je do tančina opisao sve muke koje su ga snašle u ovom zadatku.
"LUKA NIJE CVEĆKA, ALI GA SE UŽASNO PLAŠE" Pokojni Vuk Bojović je ovako govorio o sinu: Priznao istinu o poznanstvu sa Vladom Budalom
BOJOVIĆEVA KRVAVA OSVETA! "Zver" Zemunskog klana otkrio detalje surovih likvidacija - ubistvo mentora nije mogao da oprosti
EVO KO JE KO OD OZLOGLAŠENIH ZEMUNACA U SERIJI "KLAN"? Spisak svih aktera! Iako je reč o fikciji - svi odgovaraju opisu kriminalaca iz Šilerove
Dugo su ga pratili
- Skoleta smo dugo pratili. Kada se vratio s nekog puta, vozio je neku blindu, američki džip, pa smo morali da uzmemo zolje, da mu je*emo mamu, i njemu i njegovoj blindi. Jedini način da se likvidira bio je zoksom, kad stoji na semaforu ili kada ide 20 na sat. Deset puta sam razvlačio zoksa na Košutnjaku i Bežaniji, gde je obično prolazio, ali baš kad sam ga čekao, nije ga bilo. Jedino na tim mestima je bilo sigurno da neće stradati niko nedužan. Predlagao sam Dušanu da uskočim Skoletu u kuću u kojoj je boravio s obezbeđenjem. Uopšte me nije zanimalo koliko ih ima unutra, jedino mi je bilo važno da zadatak bude završen. Međutim, Dušan nije dao. Plašio se da ću nastradati - opisao je Sretko Kalinić.
- Počeo je da vozi običan audi A4. Odmah smo seli u naš borbenjak - audi 200. Dušan je vozio ludački dobro. Od garaže na Novom Beogradu do Vidikovca stigli smo veoma brzo. Skole je bio u tržnom centru na Vidikovcu s obezbeđenjem. Kada je izašao, sreli smo se na prvoj raskrsnici. Odmah sam sje*ao onog pozadi iz obezbeđenja, a Skoleta ranio. Skoletov vozač je odmah krenuo, ali smo mi bili okrenuti na kontrastranu, prema Banovom brdu, a Skole prema Ibarskoj magistrali. Brzo smo ih stigli. Imali smo jači i brži auto. Na jednoj krivini sam ispalio nekoliko komada u Skoleta i završio njegovu pohlepnu i pokvarenu karijeru. Priča se da smo jurili Skoleta 15 minuta, međutim, to nije istina. Trajalo je najviše minut i po - prisetio se Sretko.
Saobraćajci pobegli čim sam izvadio kalaš
On je napomenuo i da je Jovana Guzijana Cunera 5. oktobra 2002, starog vođu "zemunskog klana", ubio samo zato što su ga se braća Simović, Miloš i Aleksandar, plašila.
- Derpe Glavati Simović je svakog dana dosađivao Dušanu pričom kako će ih Cuner navodno sve pobiti, pa je na kraju Dušan odlučio da ga likvidira. Tog dana Cuner je bio u svom golfu na novosadskom auto-putu, a ja sam ga sa Kumom i Bagzijem čekao kod kvantaške pijace ispod nadvožnjaka. Dali smo pun gas čim smo ga videli. Završili smo Cunera i suvozača, a onaj treći, koji je bio pozadi, preživeo je nemoguće.
Sretko Kalinić je prilikom ubistva Cunera imao problema s policijom
- Tamo se zatekla i murija (kod mesta ubistva Cunera), saobraćajci, koji su krenuli za nama. Izvukao sam se na zadnji prozor, okrenuo kalaš (pušku) ka njima, pa su odmah skrenuli u prvu ulicu, mada nikada ne bih pucao u policiju.
Ne znam što sam ubio Šljuku
Jedno od najbizarnijih svedočenja Sretka Kalinića u knjizi je svakako i opis ubistva Sredoja Šljukića Šljuke, vođe "zvezdarskog klana", 27. septembra 2002, za koje je rekao da ne zna ni koji je motiv tog zločina.
- Pričaju da je Dušan iz straha naredio Šljukino ubistvo, a ja se ne sećam zašto. Nije iz straha. Zaboravio sam pravi razlog. Mislim da je to bilo zbog kompleksa jer je Šljuka imao pratnju od pet automobila.
Sećam se da je govorio: "Šta će njemu tolika pratnja, koga se on boji? Sigurno nešto planira. Šljuku smo kasnije dočekali na auto-putu. Vozio je skroz u levoj traci na auto-putu za Niš. Približavali smo mu se velikom brzinom, oko 200 na sat. Lizoguz Dušanov Bagzi mu je više puta blicao da se skloni. Šljuka je prvo ignorisao blicanje, ali se na kraju sklonio udesno i tu je završio karijeru - napisao je Kalinić.