МОРАО ЈЕ ДА БУДЕ ЛИКВИДИРАН, ДУЋА ЗБОГ ЊЕГА ИМАО КОМПЛЕКСЕ! Откривене тајне Земунског клана - овако су правили чувене акције
Чекао сам Сколета десет пута са зољом на Кошутњаку и Бежанији јер је возио блинду, али га није било. Једино на тим местима не би страдали недужни људи, описује Сретко Калинић (48) у својој књизи "Земунски клан - ко је ко".
У тој књизи главни убица "земунског клана", између осталог, описао је ликвидације многих познатих личности из тадашњег подземља које је починио по наређењу свог вође Душана Спасојевића.
Вођа "миљаковачког клана" Зоран Ускоковић Сколе (37) ликвидиран је 27. априла 2000. у како су медији означили, спектакуларној јурњави. Главе му је дошао управо Калинић, који је до танчина описао све муке које су га снашле у овом задатку.
"ЛУКА НИЈЕ ЦВЕЋКА, АЛИ ГА СЕ УЖАСНО ПЛАШЕ" Покојни Вук Бојовић је овако говорио о сину: Признао истину о познанству са Владом Будалом
БОЈОВИЋЕВА КРВАВА ОСВЕТА! "Звер" Земунског клана открио детаље сурових ликвидација - убиство ментора није могао да опрости
ЕВО КО ЈЕ КО ОД ОЗЛОГЛАШЕНИХ ЗЕМУНАЦА У СЕРИЈИ "КЛАН"? Списак свих актера! Иако је реч о фикцији - сви одговарају опису криминалаца из Шилерове
Дуго су га пратили
- Сколета смо дуго пратили. Када се вратио с неког пута, возио је неку блинду, амерички џип, па смо морали да узмемо зоље, да му је*емо маму, и њему и његовој блинди. Једини начин да се ликвидира био је зоксом, кад стоји на семафору или када иде 20 на сат. Десет пута сам развлачио зокса на Кошутњаку и Бежанији, где је обично пролазио, али баш кад сам га чекао, није га било. Једино на тим местима је било сигурно да неће страдати нико недужан. Предлагао сам Душану да ускочим Сколету у кућу у којој је боравио с обезбеђењем. Уопште ме није занимало колико их има унутра, једино ми је било важно да задатак буде завршен. Међутим, Душан није дао. Плашио се да ћу настрадати - описао је Сретко Калинић.
- Почео је да вози обичан ауди А4. Одмах смо сели у наш борбењак - ауди 200. Душан је возио лудачки добро. Од гараже на Новом Београду до Видиковца стигли смо веома брзо. Сколе је био у тржном центру на Видиковцу с обезбеђењем. Када је изашао, срели смо се на првој раскрсници. Одмах сам сје*ао оног позади из обезбеђења, а Сколета ранио. Сколетов возач је одмах кренуо, али смо ми били окренути на контрастрану, према Бановом брду, а Сколе према Ибарској магистрали. Брзо смо их стигли. Имали смо јачи и бржи ауто. На једној кривини сам испалио неколико комада у Сколета и завршио његову похлепну и покварену каријеру. Прича се да смо јурили Сколета 15 минута, међутим, то није истина. Трајало је највише минут и по - присетио се Сретко.
Саобраћајци побегли чим сам извадио калаш
Он је напоменуо и да је Јована Гузијана Цунера 5. октобра 2002, старог вођу "земунског клана", убио само зато што су га се браћа Симовић, Милош и Александар, плашила.
- Дерпе Главати Симовић је сваког дана досађивао Душану причом како ће их Цунер наводно све побити, па је на крају Душан одлучио да га ликвидира. Тог дана Цунер је био у свом голфу на новосадском ауто-путу, а ја сам га са Кумом и Багзијем чекао код кванташке пијаце испод надвожњака. Дали смо пун гас чим смо га видели. Завршили смо Цунера и сувозача, а онај трећи, који је био позади, преживео је немогуће.
Сретко Калинић је приликом убиства Цунера имао проблема с полицијом
- Тамо се затекла и мурија (код места убиства Цунера), саобраћајци, који су кренули за нама. Извукао сам се на задњи прозор, окренуо калаш (пушку) ка њима, па су одмах скренули у прву улицу, мада никада не бих пуцао у полицију.
Не знам што сам убио Шљуку
Једно од најбизарнијих сведочења Сретка Калинића у књизи је свакако и опис убиства Средоја Шљукића Шљуке, вође "звездарског клана", 27. септембра 2002, за које је рекао да не зна ни који је мотив тог злочина.
- Причају да је Душан из страха наредио Шљукино убиство, а ја се не сећам зашто. Није из страха. Заборавио сам прави разлог. Мислим да је то било због комплекса јер је Шљука имао пратњу од пет аутомобила.
Сећам се да је говорио: "Шта ће њему толика пратња, кога се он боји? Сигурно нешто планира. Шљуку смо касније дочекали на ауто-путу. Возио је скроз у левој траци на ауто-путу за Ниш. Приближавали смо му се великом брзином, око 200 на сат. Лизогуз Душанов Багзи му је више пута блицао да се склони. Шљука је прво игнорисао блицање, али се на крају склонио удесно и ту је завршио каријеру - написао је Калинић.