OD GRADSKE GARAŽE NAPRAVIO PRIVATNU: Pogledajte kako je Đilas OKUPIRAO JAVNI PROSTOR samo da bi smestio svoja 4 luksuzna automobila (FOTO/VIDEO)
Beograđani pamte da je Dragan Đilas svojim (ne)radom u Beogradu ostavio dug težak milijardu evra. Međutim, nastavio je da oštećuje Beograd i nakon silaska sa vlasti.
Bivši gradonačelnik Beograda, tajkun i glavni čovek takozvane proeveropske opozicije Dragan Đilas koji čeka u redu da se dočepa fotelje i ponovo ubaci ruke u državnu kasu, poznat je po brojnim aferama dok je bio na čelu glavnog grada.
Iza njegove petogodišnje vladavine ostali su konkretni rezultati - 1,2 milijarde evra duga, gomila afera i propalih projekata.
Međutim, Đilas se nije bahatio i punio džepove samo dok je bio na čelu prestonice. Njegove sumnjive veze sežu još sa početka 21. veka i dolaska bivšeg DOS-ovg režima na vlast, na osnovu kojih je znatno uvećao svoje bogatstvo, a državu i grad zavio u crno ostavljajući za sobom preko milijardu evra duga.
Ni silaskom sa vlasti Đilas nije prestao sa bahatim i bezobzirnim ponašanjem. Naprotiv, još se vise osilio. Toliko se osilio da je, verovali ili ne, oteo i privatizovao deo gradske garaže u Požarevačkoj ulici kako bi parkirao svoja četiri skupocena automobila, i to na direktnu štetu građana prestonice.
Naime, on je deset godina koristio četiri parking mesta, a plaćao samo jedno. Ovakvim potezom oštetio je Javno preduzeće "Parking servis".
Pored toga što je koristio četiri parking mesta a plaćao samo jedno, Đilas je i dograđujući parking mesto zauzeo i protiv-požarni put zgrade u kojoj se parking nalazi.
O tome je i posvedočio 2018. godine tadašnji direktor JKP Parking servisa Andrija Čupković.
- Niko ne može da koristi protivpožarni put. Dao sam nalog da se sprovede istraga u okviru preduzeća i da se odmah oslobodi protiv-požarni put koji se mora koristiti samo kao put za izlazak vozila u slučaju vanrednih situacija. Niko nikada, ni jedna firma, niti jedan pojedinac, pa ni multikom, a ni Dragan Đilas neće uzurpirati saobraćajnice u okviru naših garaža dok sam ja direktor. To je prosto nedopustivo – rekao je Čupković.
Đilas je na delu, gde se nalazi protivpožarni izlaz, napravio vrata, ubacio lične stvari, i četiri automoblila, od kojih za tri nije imao ugovor sa Parking servisom i od javne stvorio privatnu garažu.
Ipak, i četvrti auto, koji je imao ugovor sa ovim javnim preduzećem, ne sme biti parkiran tu, u protivpožarnom prolazu, već na mesta obeležena za parkiranje.
U decembru 2018, godine ekipa portala Srbija Danas obišla je garažu koja je vlasništvo Grada Beograda, odnosno svih građana Beograda u kojima stanari iznajmljuju svoja parking mesta po povlašćenoj ceni koju plaćaju Parking servisu i videla dokaze crno na belo, a tadašnji zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao je:
- U ovoj garaži Dragan Đilas ima od 2008. godine ugovor za korišćenje jednog parking mesta i mogao je da koristi bilo koje od ovih parking mesta, bez ikakvih problema na osnovu tog ugovora. Nažalost, umesto toga, gospodin Đilas je pregradio vrata koja smo otvorili, pregradio protivpožarni put i ovde parkirao svoja 4 automobila – rekao je tada Vesić.
Đilas je nakon objavljivanja ovog skandala brže bolje izvezao tri skupocena automobila I ostavio jedan za koji ima ugovor. Međutim, ni taj jedan automobil nije smeo biti parkiran na tom mestu niti u privatnoj garaži.
JKP Parking servis je potom raskinuo ugovor sa njegovom firmom "Multikom", zato što su, koristili parking mesto suprotno odredbama ugovora.
Đilas je po svemu sudeći oteo garažu koja pripada svim građanima, napravio poseban izlaz koji vodi ka Sinđeličkoj ulici kako ne bi prolazio kroz garažu i tako od javne garaže napravio privatnu garažu.
Ovaj Ðilasov čin najbolji je dokaz bezobrazluka, bahatosti i načina na koji on razume funkciju, sve što je javno, to je njegovo.
Možemo samo da zamislimo šta bi se desilo kada bi bivši gradonačelnik ponovo zajahao neku funkciju. Od javne imovine građana ne bi ostalo ništa.