ОД ГРАДСКЕ ГАРАЖЕ НАПРАВИО ПРИВАТНУ: Погледајте како је Ђилас ОКУПИРАО ЈАВНИ ПРОСТОР само да би сместио своја 4 луксузна аутомобила (ФОТО/ВИДЕО)
Београђани памте да је Драган Ђилас својим (не)радом у Београду оставио дуг тежак милијарду евра. Међутим, наставио је да оштећује Београд и након силаска са власти.
Бивши градоначелник Београда, тајкун и главни човек такозване проеверопске опозиције Драган Ђилас који чека у реду да се дочепа фотеље и поново убаци руке у државну касу, познат је по бројним аферама док је био на челу главног града.
Иза његове петогодишње владавине остали су конкретни резултати - 1,2 милијарде евра дуга, гомила афера и пропалих пројеката.
Међутим, Ђилас се није бахатио и пунио џепове само док је био на челу престонице. Његове сумњиве везе сежу још са почетка 21. века и доласка бившег ДОС-овг режима на власт, на основу којих је знатно увећао своје богатство, а државу и град завио у црно остављајући за собом преко милијарду евра дуга.
Ни силаском са власти Ђилас није престао са бахатим и безобзирним понашањем. Напротив, још се висе осилио. Толико се осилио да је, веровали или не, отео и приватизовао део градске гараже у Пожаревачкој улици како би паркирао своја четири скупоцена аутомобила, и то на директну штету грађана престонице.
Наиме, он је десет година користио четири паркинг места, а плаћао само једно. Оваквим потезом оштетио је Јавно предузеће "Паркинг сервис".
Поред тога што је користио четири паркинг места а плаћао само једно, Ђилас је и дограђујући паркинг место заузео и против-пожарни пут зграде у којој се паркинг налази.
О томе је и посведочио 2018. године тадашњи директор ЈКП Паркинг сервиса Андрија Чупковић.
- Нико не може да користи противпожарни пут. Дао сам налог да се спроведе истрага у оквиру предузећа и да се одмах ослободи против-пожарни пут који се мора користити само као пут за излазак возила у случају ванредних ситуација. Нико никада, ни једна фирма, нити један појединац, па ни мултиком, а ни Драган Ђилас неће узурпирати саобраћајнице у оквиру наших гаража док сам ја директор. То је просто недопустиво – рекао је Чупковић.
Ђилас је на делу, где се налази противпожарни излаз, направио врата, убацио личне ствари, и четири аутомоблила, од којих за три није имао уговор са Паркинг сервисом и од јавне створио приватну гаражу.
Ипак, и четврти ауто, који је имао уговор са овим јавним предузећем, не сме бити паркиран ту, у противпожарном пролазу, већ на места обележена за паркирање.
У децембру 2018, године екипа портала Србија Данас обишла је гаражу која је власништво Града Београда, односно свих грађана Београда у којима станари изнајмљују своја паркинг места по повлашћеној цени коју плаћају Паркинг сервису и видела доказе црно на бело, а тадашњи заменик градоначелника Горан Весић рекао је:
- У овој гаражи Драган Ђилас има од 2008. године уговор за коришћење једног паркинг места и могао је да користи било које од ових паркинг места, без икаквих проблема на основу тог уговора. Нажалост, уместо тога, господин Ђилас је преградио врата која смо отворили, преградио противпожарни пут и овде паркирао своја 4 аутомобила – рекао је тада Весић.
Ђилас је након објављивања овог скандала брже боље извезао три скупоцена аутомобила И оставио један за који има уговор. Међутим, ни тај један аутомобил није смео бити паркиран на том месту нити у приватној гаражи.
ЈКП Паркинг сервис је потом раскинуо уговор са његовом фирмом "Мултиком", зато што су, користили паркинг место супротно одредбама уговора.
Ђилас је по свему судећи отео гаражу која припада свим грађанима, направио посебан излаз који води ка Синђеличкој улици како не би пролазио кроз гаражу и тако од јавне гараже направио приватну гаражу.
Овај Ђиласов чин најбољи је доказ безобразлука, бахатости и начина на који он разуме функцију, све што је јавно, то је његово.
Можемо само да замислимо шта би се десило када би бивши градоначелник поново зајахао неку функцију. Од јавне имовине грађана не би остало ништа.