Vozači u Srbiji smislili NAČIN kako da izbegnu KAZNU za prekoračenje brzine na AUTOPUTU
Našli način da zaobiđu kazne
Vozači u Srbiji mnogo više su se obradovali najavljenom povećanju maksimalne brzine na autoputu od 130 kilometara na sat, nego, razume se, merenju srednje brzine kretanja.
Možda neće biti vraćen obavezni vojni rok, ali ovo je ONO što čeka bukvalno SVE građane Srbije
Ovo je Marija, profesorka koja je oduševila Srbiju zbog jedne stvari!
Na pojedinim naplatnim rampama u Srbiji proteklog vikenda počelo je merenje prosečne brzine kretanja automobila na autoputu. Ovaj sistem se za sada testira, pa se zato na pojedinim naplatnim rampama izdaju priznanice sa izračunatom prosečnom brzinama, a na nekima bez te stavke.
Bez obzira na to što se sistem još testira, i što kazne još za prekoračenje nisu počele da "pljušte" ova mera je kod građana izazvala revolt, pa su mnogi već našli način kako da voze 150 i 200 kilometara na sat, a da im srednja brzina bude u ograničenjima.
- Ne da ne želim, ja ne umem i ne mogu na autoputu da vozim 120 maksimalno. Uživam u brzoj vožnji, i sve što je ispod 160 mi je presporo. Zato ću da vozim i do 200 kilometara na sat, napravim pauzu i popijem kaficu na pumpi, pa nastavim, i na taj način smanjim srednju brzinu. Na to će mi dodatno uticati prilaz naplatnoj rampi, gde se svakako sporije vozi, a još bolje će biti ako ima kolone - kaže Milan S. iz Surdulice, koji je zbog prirode svog posla bar tri puta nedeljno putuje do Beograda i nazad.
Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović kaže da je istina da se pauzom može smanjiti srednja brzina, ali on podseća vozače na presrateče i radarske sisteme koji će i dalje biti na autoputu.
- Niko od vozača ne treba da zaboravi da presretači i radari ostaju na autoputu. Ovaj sistem merenja srednje brzine neće da zameni prestarače, već će samo da ih dopuni - podseća Okanović.