Возачи у Србији смислили НАЧИН како да избегну КАЗНУ за прекорачење брзине на АУТОПУТУ
Нашли начин да заобиђу казне
Возачи у Србији много више су се обрадовали најављеном повећању максималне брзине на аутопуту од 130 километара на сат, него, разуме се, мерењу средње брзине кретања.
Можда неће бити враћен обавезни војни рок, али ово је ОНО што чека буквално СВЕ грађане Србије
Ово је Марија, професорка која је одушевила Србију због једне ствари!
На појединим наплатним рампама у Србији протеклог викенда почело је мерење просечне брзине кретања аутомобила на аутопуту. Овај систем се за сада тестира, па се зато на појединим наплатним рампама издају признанице са израчунатом просечном брзинама, а на некима без те ставке.
Без обзира на то што се систем још тестира, и што казне још за прекорачење нису почеле да "пљуште" ова мера је код грађана изазвала револт, па су многи већ нашли начин како да возе 150 и 200 километара на сат, а да им средња брзина буде у ограничењима.
- Не да не желим, ја не умем и не могу на аутопуту да возим 120 максимално. Уживам у брзој вожњи, и све што је испод 160 ми је преспоро. Зато ћу да возим и до 200 километара на сат, направим паузу и попијем кафицу на пумпи, па наставим, и на тај начин смањим средњу брзину. На то ће ми додатно утицати прилаз наплатној рампи, где се свакако спорије вози, а још боље ће бити ако има колоне - каже Милан С. из Сурдулице, који је због природе свог посла бар три пута недељно путује до Београда и назад.
Директор Комитета за безбедност саобраћаја Дамир Окановић каже да је истина да се паузом може смањити средња брзина, али он подсећа возаче на пресратече и радарске системе који ће и даље бити на аутопуту.
- Нико од возача не треба да заборави да пресретачи и радари остају на аутопуту. Овај систем мерења средње брзине неће да замени престараче, већ ће само да их допуни - подсећа Окановић.